Wielka szansa dla małych firm

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy przypomina, że trwa konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku 2010. Formularz internetowy, za pomocą którego firmy mogą zgłaszać swój udział w plebiscycie jest aktywny do 20 kwietnia. Pula nagród w konkursie wynosi 100 tysięcy złotych.

Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy już po raz 6. kieruje swój konkurs do wszystkich, prężnie działających na polskim rynku mikrofirm. Do tej pory, podczas pięciu edycji konkursu, zostało wyróżnionych 45 przedsiębiorców.

Mikroprzedsiębiorstwa zainteresowane udziałem w konkursie wciąż mogą zgłaszać swoje kandydatury na stronie internetowej http://kronenberg.org.pl/mikroprzedsiebiorcaroku/. Formularz dostępny jest do 20 kwietnia. Mikrofirmy mogą być również nominowane przez instytucje wspierające przedsiębiorców.

W ubiegłym roku do konkursu zgłosiło się najwięcej firm z województw mazowieckiego,  wielkopolskiego oraz pomorskiego. Liczymy, że w tegorocznej edycji programu aktywniej włączą się także przedsiębiorstwa z innych części Polski. Konkurs Mikroprzedsiębiorca Roku to doskonała okazja do zaprezentowania swojej działalności poza granicami własnego regionu.– powiedział Krzysztof Kaczmar, dyrektor Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy.

Do głównych celów konkursu należą prezentacja i promowanie pozytywnych efektów działań gospodarczych, zachęcenie do zakładania małych firm oraz popularyzacja mikroprzedsiębiorczości jako jednej z podstawowych form prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce.

Laureat tegorocznej edycji programu otrzyma prestiżowy tytuł  Mikroprzedsiębiorca Roku 2010 oraz nagrodę w wysokości 40 tysięcy złotych. Kapituła konkursu przyzna także wyróżnienia w poszczególnych kategoriach:

Uroczyste wręczenie nagród w konkursie Mikroprzedsiębiorca Roku 2010 odbędzie się  23 czerwca 2010 roku w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Podczas gali Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy wraz z Microfinance Centre for Central and Eastern Europe opublikuje raport z badania dotyczącego czynników sukcesu mikroprzedsiębiorstw w Polsce.

Źródło: Citi Handlowy