Wielkanocna kampania Providenta

Już 8 marca rusza ogólnopolska kampania reklamowa Provident Polska. Najnowszy spot reklamowy pokażą TVP1, TVP2, Polsat i TVN. Jednocześnie reklamy Providenta ukażą się w blisko 200 tytułach prasowych. Kampanię mediową wspierać będą akcje marketingowe w hipermarketach „Tesco” i marketach „Leader Price” oraz mailing. Głównym celem kampanii jest bezpośrednie wsparcie sprzedaży pożyczek gotówkowych oferowanych przez Provident przed Świętami Wielkanocnymi.

Telewizyjna kampania reklamowa rozpocznie się 8 marca i potrwa 5 tygodni. W tym czasie spoty Providenta zostaną wyemitowane na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN. Na potrzeby najnowszej kampanii Providenta powstały dwa nowe filmy reklamowe. Spoty będą emitowane nie tylko w Polsce, ale też w innych zagranicznych oddziałach firmy (w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech).

„Zaplanowaliśmy bardzo intensywną kampanię. Aż 70% wykupionego przez nas czasu antenowego przypada na godziny 16.30 – 22.30, czyli pasmo najwyższej oglądalności – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, Szef Działu Marketingu w Provident Polska. – Okres przedświąteczny to czas wzmożonych zakupów. Jak wiemy z przeprowadzonych badań rynkowych, około ¾ wszystkich naszych klientów deklaruje, że przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy w marketach. Dlatego zdecydowaliśmy się także na niestandardowe formy dotarcia do klientów, np. nadruki na paragonach kasowych”.

Dodatkowo od 15 marca do 4 kwietnia reklama Providenta znajdzie się w blisko 200 tytułach prasowych. Provident zagości też w „Krzyżówkach Panoramicznych”.

Wsparciem dla podejmowanych przez Provident Polska działań będzie mailing skierowany do osób wytypowanych spośród obecnych 813 000 klientów firmy. Kolorowe listy przypomną klientom o ofercie Providenta.

Kreacją reklamy telewizyjnej zajęła się agencja Lowe, a zakupem mediów Pan Media Western. Większość materiałów BTL przygotowała agencja Nader.

Podstawowe informacje o Provident Polska S.A.

Provident Polska S.A. należy do powstałej w 1880 roku brytyjskiej grupy finansowej Provident Financial, spółki notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. W Polsce Provident działa od 1997 roku.

Provident Polska S.A. oferuje krótkoterminowe pożyczki gotówkowe udzielane i spłacane w domach klientów. Dla firmy pracuje ponad 12 000 osób w całej Polsce, co sprawia, że Provident jest jednym z największych brytyjskich pracodawców na polskim rynku. Obecnie z usług firmy korzysta 813 000 klientów.

Provident Polska S.A. jest członkiem-założycielem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych, partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu i patronem British-Polish Chamber of Commerce. Firma angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, jest inicjatorem i organizatorem Ogólnopolskiego Programu Społecznego „Trampolina”.