Konkurs SOPLICY, jednej z najstarszych marek wódek w Polsce, potrwa od 27 marca do 18 czerwca 2006 roku. Główną nagrodą są trzy wyjazdy 3-osobowe do Norwegii na łowienie ryb oraz 5 tysięcy nagród po 100 złotych. „Wielki połów” jest jednym z pierwszych konkursów dla produktu wysokoprocentowego, w którym zostanie wykorzystana usługa SMS. Producent SOPLICY zdecydował się na ten krok, chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów.
Dzięki konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej konsumenci bardzo dobrze przyjęli wizerunek marki jako wódki na dobre, drobne okazje. Udziały SOPLICY w rynku wzrosły o 30% od czasu relaunchu w sierpniu 2005 roku. Właśnie duża dynamika sprzedaży oraz rosnący popyt na produkt, wymusza na nas dalsze poszerzanie siatki dystrybucyjnej. W związku z tym, w najbliższym czasie chcemy pozyskać jak największą liczbę nowych punktów sprzedaży i zachęcić aktualne do korzystania z naszej promocyjnej oferty. Dlatego konkurs „Wielki połów” jest skierowany w równym stopniu do konsumentów jak i właścicieli sklepów. Specjalnie dla tych ostatnich przygotowaliśmy program wspierający sprzedaż, dzięki któremu będą mogli efektywnie i szybko zwiększyć swoje zyski. – powiedział Paweł Królikowski, senior brand manager Domestic Vodka, BOLS Sp. z o.o.
Proste zasady konkursu oraz łatwy dostęp przez sms są gwarancją sukcesu tego przedsięwzięcia. Pod każdą zakrętką promocyjnej butelki SOPLICY Szlachetnej, konsument znajdzie kod, który należy wysłać sms’em na numer 7141. Przez 12 tygodni, 60 pierwszych osób będzie wygrywać nagrody pieniężne. Spośród wszystkich uczestników konkursu, którzy wraz z kodem udzielą odpowiedzi na pytanie „Jakie jest Twoje życzenie dla złotej rybki?” zostanie wylosowana nagroda główna. Zwycięzcy spędzą tydzień w Norwegii łowiąc na otwartym morzu oraz wewnątrz fiordów dorsze, czarniaki, molwy, brosmy (miętusy morskie), halibuty oraz rdzawce. Największą atrakcją wyprawy będzie połów łososia atlantyckiego na rzece Namsen, jednej z najsłynniejszych rzek łososiowych świata.
Ogólnopolska kampania promocyjna konkursu „Wielki połów” wspierana będzie atrakcyjnymi wizualnie materiałami promocyjnymi (plakaty A4, standy wraz z ulotkami, bilownice, papier pakowy, zawieszki na butelkę).