Wielkie wydarzenie dla PR-u

Kongres PR w Rzeszowie (www.kongrespr.pl) dzięki obecności szerokiego grona zarówno ludzi nauki jak i praktyków, stał się cenną platformą wymiany wiedzy i doświadczeń, dla wszystkich, którzy zajmują się kreowaniem wizerunku. „Po raz czwarty mamy przyjemność zagościć w Rzeszowie jako sponsorzy Kongresu. – mówi Sylwia Krzewińska Marketing/PR Manager w firmie PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. O bogaty program Kongresu jak co roku zadbał profesor Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania dr Dariusz Tworzydło- pomysłodawca imprezy i jeden z jej organizatorów….” Na trzy dni tego branżowego spotkania zorganizowano interesujące warsztaty, panele, debaty oraz sesje poświęcone różnym aspektom PR. Eksperci oraz specjaliści z całego świata znów będą mieli okazję, by zaprezentować swoje osiągnięcia i podyskutować o ważnych dla branży aspektach. W tym roku dodatkowo już po raz drugi odbędzie się też Ogólnopolski Przegląd Filmów Korporacyjnych MEDIAL. W trakcie Kongresu przeprowadzony zostanie miedzy innymi wykład Sebastiana Bykowskiego Wiceprezesa PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Prezentacja pt.: „Jak to ogarnąć? Monitoring Mediów 2.0” będzie poświęcona przedstawieniu nowych narzędzi służących kontroli wizerunku w mediach. „Rozwiązania, które zostaną zaprezentowane są odpowiedzią na proces zmian, jaki wciąż zachodzi w mediach. Przy ich dynamicznej konkurencji, mnogości źródeł informacji i coraz głębiej zachodzącej konwergencji trudno ogarnąć wszystkie te dane, szybko je zanalizować i wyciągnąć trafne wnioski. Tradycyjnie pojmowany Press Clipping w takich warunkach jest usługą niewystarczającą, archaizmem poprzednich czasów. Uczestnicy wykładu będą mieli okazję poznać bardziej nowoczesne rozwiązanie Media Intelligence służące do kompleksowego zarządzania informacjami z mediów, w tym tych pochodzących z Internetu. Cechą tych narzędzi jest nie tylko zaoferowanie klientom szybkiego informowania o wszelkich istotnych dla nich danych, ale także wysoki komfort obsługi i możliwość dostosowywania do indywidualnych oczekiwań zgodnie z trendem WEB 2.0. – mówi Sebastian Bykowski. Dodatkowo, jako sponsorzy, dla wszystkich uczestników przygotowaliśmy konkurs z atrakcyjnymi niespodziankami….”

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów od samego początku inicjuje proces reformowania rynku monitoringu mediów w Polsce, wprowadzając nie tylko rozwiązania użyteczne, ale także nowoczesne- wybiegające w przyszłość. Dzięki temu tworzy nowe standardy, które służą całej branży zarówno marketingowej jak i public relations. Firma wspiera różne przedsięwzięcia i organizacje branżowe w tym (poza Kongresem w Rzeszowie): Kongres PR Forum w Warszawie i w Katowicach, Premium Brand, Word Brand, PR News, Mediarun, magazyn Piar.pl, Marketing w Praktyce, Internet PR, Polskie Stowarzyszenie Public Relations. Dodatkowo specjaliści z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów prowadzą warsztaty i wykłady na wyższych uczelniach w całym kraju współpracując

między innymi z: Szkołą Główną Handlową w Warszawie, Uniwersytetem Warszawskim, Akademią Ekonomiczną w Poznaniu, Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu, Politechniką Gdańską – organizatorami Net Vision oraz Uniwersytetem Zielonogórskim.