Wielkie zmiany w Great Open House

Na stanowisko Senior Account Executive awansowała Agnieszka Droszczak, pełniąca dotąd funkcję Account Executive. Obecnie będzie kierować teamem dedykowanym do obsługi strategicznych klientów Agencji: Kraft Foods Polska, PKO BP i Urzędu Miasta Łodzi.

Również w drodze awansu funkcję Account Executive objęła Weronika Lach, która wraz z kilkuosobowym zespołem będzie realizować projekty dla marek Polkomtela.

Do działu obsługi klienta dołączył Tomasz Seremet zatrudniony na stanowisku Junior Account Executive. Wcześniej pracował w agencji Peppermint dla takich marek jak Empik, RoC i Wilanów One, zajmując się również rozwojem new biznesu.

Nową twarzą Agencji jest też Adam Olejniczak. Nowy Junior Account Executive w GOH doświadczenie zdobywał pracując jako Marketing Manager w ExpressMap Polska, a następnie współpracując z agencją TBWA/WordlHealth. W najbliższych miesiącach będzie zajmować się głównie realizacją akcji marketingowych dla marek Plus oraz 36,6.

Agencja rozwija również dział eventowy, do którego dołączyła Dorota Ginter obejmując stanowisko Event Executive. Doświadczenie zdobyte w pracy w agencjach eventowych Extreme Team oraz Grand Prix Team (imprezy integracyjne oraz konferencje m.in. dla PKO, PZU czy ING Bank) będzie wykorzystywać realizując eventy dla obecnych oraz nowych klientów Agencji.