Williams i Genworth ogłaszają zawarcie nowej umowy o współpracy

Williams z dumą informuje, że podpisał nową, długoterminową umowę o współpracy z Genworth, globalnym towarzystwem ubezpieczeniowym specjalizującym się w zapewnianiu bezpieczeństwa finansowego konsumentów.

Genworth to firma z listy Fortune 500 posiadająca wieloletnią tradycję sięgającą 1871 roku. Genworth Lifestyle Protection to wiodący dostawca ubezpieczeń płatności, oferowanych za pośrednictwem instytucji finansowych i innych dystrybutorów w ponad 20 państwach na całym świecie – obecnie dynamicznie rozwijający swoją działalność w Ameryce Łacińskiej i w Chinach.

W ramach współpracy logotyp Genworth pojawi się począwszy od sezonu 2014 na tylnim skrzydle bolidu Williams-Mercedes FW36, jak również na kombinezonach wszystkich kierowców i strojach personelu.

Sir Frank Williams, założyciel i szef teamu Williams skomentował nową umowę: „Jestem zachwycony mogąc powitać markę formatu Genworth w zespole począwszy od sezonu 2014. Kierujemy się wieloma wspólnymi wartościami, takimi jak dążenie do doskonałości i uczciwość we wszystkim czego się podejmujemy. Podobnie jak w przypadku naszego nowego partnera, prowadzona przez nas działalność ma charakter globalny. Z radością podejmiemy ścisłą współpracę i pomożemy Genworth w sposób maksymalny wykorzystać korzyści płynące z zaangażowania w Williams i wyścigi Formuły 1.”

„Cieszy nas możliwość współpracy z teamem Williams,” powiedział Peter Barrett, Dyrektor Zarządzający globalną działalnością Genworth w obszarze Lifestyle Protection Insurance. „Marka Williams oraz ideały i fundamenty na których została zbudowana są zbieżne z przewodnimi wartościami firmy Genworth. Współpraca z Williams zapewni Genworth dostęp do potężnej międzynarodowej platformy, której zasięg geograficzny pokrywa się z naszym i która, dzięki silnej obecności i rozpoznawalności marki Williams, ułatwi nam dotarcie do nowych grup odbiorców i klientów z całego świata.”

Grayling