Wino dla klientów Citigold

Citi Handlowy rozwija Program A La Carte i doceniając swoich klientów Citigold, startuje z pilotażowym projektem „Wino od Citigold”. Od 1 czerwca br. w wybranych restauracjach klienci Citigold do złożonego zamówienia otrzymać mogą w prezencie od banku wino Greco lub Sangiovese z winnicy Di Majo Norante.


– Naszą ofertę usług pozafinansowych zbudowaliśmy w oparciu o segmentację behawioralną. Na tej podstawie wyłoniliśmy trzy obszary, w których chcemy wspierać i doceniać naszych klientów. Są to usługi profesjonalistów, specjalne przywileje w korzystaniu z usług bankowych i wreszcie trzeci obszar związany ze stylem życia naszych klientów. Nasi klienci dużo podróżują, odbywają wiele spotkań biznesowych i dlatego też tak bardzo doceniają udogodnienia tego typu jak dostęp do business lounge na lotniskach czy specjalne oferty w najlepszych restauracjach w Polsce – tłumaczy Andrzej Rosłaniec, dyrektor ds. prywatnej bankowości. – Pilotażowy projekt promocji wina to zaczerpnięta z Australii akcja, którą chcemy zaskoczyć naszych klientów i docenić ich wyjątkowość. Nie w banku, ale podczas ich biznesowych czy towarzyskich spotkań. Bo chcemy, by nasi klienci czuli się „Citigold” nie tylko w banku.

Projekt „Wino od Citigold” to pilotaż, który na początku dostępny będzie w wybranych restauracjach w Warszawie i w Krakowie. Klienci Citigold, których zamówienie w restauracjach, biorących udział w programie twyniesie minimum 200 zł, otrzymają w prezencie od Banku, do stolika, wino Greco lub Sangiovese z winnicy Di Majo Norante. Promocja potrwa do końca sierpnia.

W pilotażowym projekcie udział biorą poniższe restauracje: 

W Warszawie:

W Krakowie: