W czerwcu Compensa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem: „Compensa. Żadnych ale.” Spot emitowany w telewizji i na YouTube, podkreśla ofertę Compensy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.
Hasło „Compensa. Żadnych ale.” odnosi się do ubezpieczeń oferowanych przez Compensę, a treść spotu zwraca uwagę odbiorców na konieczność porzucenia wymówek i ubezpieczenie siebie i rodziny oraz swojego majątku. Każda z wymówek została przedstawiona w spocie jako rysunkowy AL, postać towarzysząca bohaterom na każdym kroku.
Compensa prowadzi kampanię w TVN, Polsacie, stacjach tematycznych grupy Polsat i TVP. Emisja spotu w stacjach telewizyjnych rozpoczęła się 5.06.2017 i potrwa do końca miesiąca. Ubiegłoroczna edycja kampanii odbyła się jesienią i została przeprowadzona w Polsacie i stacjach tematycznych grupy Polsat, a także w radiu.
–Zdecydowaliśmy się na przekaz skierowany do szerokiej grupy odbiorców. Uzupełniając działania w telewizji, nasz spot będziemy chcieli pokazać również w coraz lepiej odbieranym środowisku video online. Dzięki targetowaniu dotrzemy z komunikatem do konkretnie interesującej nas grupy odbiorców, a także osób, które nie oglądają tradycyjnej telewizji– mówi Karolina Tworzydło, Dyrektor Biura Marketingu i PR z Compensy.
Kreacja graficzna ze spotu wykorzystywana jest również w materiałach sprzedażowych i reklamowych.
Za przygotowanie spotu odpowiada Agencja Reklamowa S4 z Krakowa, która zajęła się również zaplanowaniem i zakupem mediów telewizyjnych i kampanią na YouTube.
Spot reklamowy ubezpieczyciela jest do obejrzenia zarówno na YouTube, jak i na firmowej stronie internetowej: