Wiosenna kampania reklamowa HARIBO

Kluczowym elementem obecnej komunikacji HARIBO jest nowy film reklamowy, w którym rodzeństwo (dziewczynka i chłopiec), mimo różnych zainteresowań, zaczyna w finale spotu bawić się wspólnie żelkami HARIBO przy dźwiękach przebojowej muzyki. Przekaz komunikacyjny ma spełnić dwa zadania:
– Prawdziwe dzieci-bohaterowie mają wciągnąć widza w świat zabawy żelkami. Pobudzenie wyobraźni ma nastąpić poprzez pokazanie, że żelki HARIBO służą nie tylko do jedzenia, ale również można się nimi wspaniale bawić.
– Utrzymać wysoki poziom świadomości marki, zaprezentować nowe produkty
i możliwości ich wykorzystania w zabawie.

Beata Falińska-Zubko, Marketing Manager w HARIBO Sp. z o.o., za największy atut filmu uważa muzykę: Z badań, które dotyczą postrzegania spotów HARIBO, wynika, że ich najważniejszym atutem jest właśnie ścieżka dźwiękowa. Dlatego w nowym spocie położyliśmy duży nacisk na muzykę, która towarzyszy bawiącym się dzieciom. Pośrednio przekazujemy także rodzicom maluchów edukacyjny aspekt żelków HARIBO.

Za koncepcję i realizację filmu odpowiadało studio Altea, muzykę skomponował znany z De Mono Marek Kościkiewicz. Telewizyjna kampania reklamowa HARIBO będzie prowadzona etapami przez cały rok w telewizji ogólnopolskiej oraz tematycznych kanałach dziecięcych. Równocześnie będzie także prowadzona kampania reklamowa marki MAOAM – gum rozpuszczalnych.