Wiosenna kampania reklamowa przypraw Galeo

Kampania skierowana jest do grupy docelowej przypraw Galeo czyli kobiet w wieku 20-49 lata, mieszkanek średnich miast, prowadzących gospodarstwa domowe, codziennie gotujących dla rodziny, lubiących tradycyjne smaki i domową kuchnię, dla których ważna jest jakość produktów oraz jego przystępna cena. Dlatego w reklamie prasowej wybite zostały komunikaty jakościowe (świetny smak przypraw Galeo) oraz ekonomiczne (przyprawy Galeo niewiele kosztują).

Celem kampanii, obok komunikacji jakościowej i ekonomicznej marki, jest również przypomnienie o szerokim portfolio Galeo – aktualna oferta marki to ponad 60 produktów. Należą do nich tradycyjne przyprawy takie jak pieprz czarny, majeranek, ziele angielskie) i dodatki spożywcze (np. żelatyna, cukier wanilinowy, proszek do pieczenia). Są to przyprawy, z których w kuchni korzysta się najczęściej.

Layout kampanii nawiązuje do opakowań przypraw Galeo – utrzymany jest w żółto-pomarańczowej, ciepłej kolorystyce. Reklama prezentuje również odświeżone logo Galeo oraz przedstawia nowe hasło charakteryzujące markę: „Świetnie smakuje, niewiele kosztuje!”.

Rzeczniczką przypraw Galeo jest, tak jak w przypadku poprzedniej kampanii, gospodyni domowa, która rekomenduje wybór przypraw Galeo przywołując argument świetnego smaku za rozsądną cenę

Marka przypraw Galeo została wprowadzona na rynek w połowie 2000 r. jej dynamiczny rozwój potwierdzają udziały: wartościowe 9,8%, ilościowe 12,6% (MEMRB, J/F 2006r).