Wiosenna oferta „M jak mieszkanie” wsparta kampanią w mediach

Najnowsze „M jak mieszkanie” rozkwita wiosenną energią, którą chce przekazać swoim czytelnikom. Praktyczna drewniana deseczka z nożykiem do masła, dołączona do części kwietniowego numeru, ma pomóc w przygotowaniu wiosennego śniadania. Powitanie wiosny będzie łatwiejsze z katalogiem Praktikera, który zawiera wiele praktycznych wskazówek. W „M jak mieszkanie” stratuje też nowy konkurs sms-owy. Każdy, kto weźmie w nim udział, ma szansę wygrać atrakcyjny wyjazd dla całej rodziny do Hotelu Villa SPA w Ciechocinku lub jeden z 30 ekspresów ciśnieniowych do kawy. Miesięcznik sporo miejsca poświęca przygotowaniom do Wielkanocy, radzi między innymi, jak pięknie udekorować świąteczny stół.

Redakcja „M jak mieszkanie” przygotowała numer specjalny – „M jak mieszkanie poleca… Urządzamy się na wiosnę” – pełną pomysłów publikację, jak odmienić mieszkanie na wiosnę. Dzięki inspirującym i prostym w wykonaniu zabiegom, można atrakcyjnie zmienić wygląd salonu, kuchni czy łazienki. Pismo doradza m.in., jakich kolorów użyć, by pomieszczenia wyglądały efektownie, jak je upiększyć różnego typu dodatkami.

Kwietniowe wydania są wsparte intensywną promocją w mediach. 20-25 marca w telewizji: TVN, TVN7, TV4, Puls, Tele5 oraz kanałach tematycznych będą ukazywały się spoty reklamowe. Spoty radiowe zostaną wyemitowane w sieci Radia Eska i Eska Rock. Reklamy prasowe pojawią się w miesięczniku „Zwierciadło”, w „Super Expressie” oraz we wszystkich magazynach Wydawnictwa MURATOR. Promocja obejmuje również serwis internetowy www.muratordom.pl i witryny czasopism WM. Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa PENTAGON Media Team. Sesje zdjęciowe realizowano w profesjonalnym studiu fotograficznym Wydawnictwa MURATOR – PENTAGON Studio foto. Kampanię TV zaplanował dom mediowy MindShare.