W ramach przedsięwzięcia mRabatki mBank współpracował już z następującymi partnerami:
– siecią salonów odzieżowych RESERVED, w ubiegłym roku płatności dowolną kartą mBanku oraz izzyBanku premiowane były 10% rabatem,
– Polskimi Liniami Lotniczymi LOT – 4% upust na zakup biletów lotniczych przy użyciu eKARTY.
mRabatki mają na celu nagradzanie ponad 370 tys. Klientów mBanku bez żadnych warunków czy konieczności uciążliwego liczenia punktów. Program podnosi atrakcyjność oferty dla obecnych i przyszłych Klientów, buduje silne więzi Klienta z bankiem, jest wartością dodaną do usług bankowych.
Mechanizm funkcjonowania mRabatek został zaprojektowany zgodnie z filozofią działania mBanku, czyli w prostoty i przejrzysty sposób, traktując wszystkich użytkowników jednakowo dobrze.
Promocja mRabatki jest inna niż wszystkie. O atrakcyjności przedsięwzięcia świadczy m.in. wybór tylko jednego partnera z branży w danym okresie, co zapewnia bardzo korzystne warunki promocji.
Kolejnym wiosennym partnerem będzie od 1 kwietnia – po raz drugi – firma odzieżowa RESERVED – marka, która idealnie pasuje do profilu Klientów mBanku, co potwierdzają analizy ich transakcji kartowych.
http://www.mRabatki.mBank.com.pl