Nietuzinkowa rozmowa z Robertem Downeyem JR, spotkanie z osobami obdarzonymi niezwykłymi zdolnościami, przedstawienie wachlarza najnowszych trendów w modzie czy celne wskazówki pozwalające przebudzić się na wiosnę by działać z nową siłą, to tylko niektóre tematy poruszane w najnowszym numerze magazynu C&C.
Kwartalnik „C&C” stanowi element programu partnerskiego Class&Club realizowanego przez Raiffeisen Bank Polska S.A. Czytelnicy magazynu mają okazję zapoznać się z szeregiem materiałów obejmujących całą gamę tematów o charakterze lifestylowym.
– Istotą magazynu C&C jest wybieranie i pokazywanie najnowszych trendów w świecie mody i sztuki. Staramy się prezentować najciekawsze wydarzanie kulturalne odbywające się na terenie całego kraju oraz sugerować co warto obejrzeć, przeczytać, zobaczyć – informuje Ewa Chmielarz, wydawca magazynu.
Czytelnicy kwartalnika dowiadują się z niego również o nowościach i specjalnych ofertach stale poszerzającego się grona Partnerów Programu Class&Club.
Periodyk ukazuje się w nakładzie 18.000 egz. i jest dystrybuowany do wszystkich posiadaczy kart kredytowych Class&Club oraz do punktów partnerów programu.
Za pełną realizację magazynu odpowiedzialna jest agencja Novimedia Content Publishing.
/Novimedia Content Publishing
Źródło: PR News