Polacy robią porządki zgodnie z rytmem największych świąt w ciągu roku. Dwa razy w roku urządzany intensywne porządki i kupujemy więcej niż zwykle środków czyszczących. Zachowania konsumentów przekładają się na dynamikę sprzedaży w kategorii środków czyszczących. Odnotowuje ona szczyty sprzedaży przed świętami wielkanocnymi oraz przed Bożym Narodzeniem. Według badań firmy ACNielsen w 2004 roku sprzedaż środków do sprzątania na polskim rynku w okresach wzmożonego sprzątania wzrosła w stosunku do stycznia i lutego tego samego roku o 15% (w okresie III-IV) oraz 10% (w okresie XI-XII) .
W ten rynkowy trend wpisuje się sprzedaż Clina, środka do mycia i czyszczenia szyb oraz gładkich powierzchni, którego jednym z okresów najwyższej sprzedaży jest wiosna. W marcu i kwietniu 2004 roku produkt osiągnął aż 71,2% wzrostu sprzedaży w stosunku do stycznia i lutego tego samego roku, kiedy sprzedaż była najniższa. Drugi szczyt sprzedaży przypadł na końcówkę roku. W porównaniu z okresem styczeń-luty, w listopadzie i grudniu 2004 r. sprzedaż tego detergentu wzrosła, aż o 88%2. Warto dodać, że na przestrzeni ostatnich kilku lat Clin był jedną z najdynamiczniej rozwijających się marek w kategorii środków czystości.
W II połowie 2004 roku Clin został liderem w swojej kategorii pod kątem sprzedaży, a w okresie listopad-grudzień miał największy udział rynkowy w swoim segmencie, który wyniósł 27,3%. Instytut badawczy MEMBR oszacował wartość polskiego rynku detergentów w 2003 roku na 1 miliard 210 milionów zł. (ilościowo 186 246 ton).
Analitycy przewidują, że w przyszłości będzie rosnąć zainteresowanie konsumentów produktami innowacyjnymi. Od połowy 2004 roku Clin ma nową formułę Nano-protect, która sprawia, że woda spływa ze szklanych powierzchni kaskadą, a nie strumieniami, dzięki czemu na powierzchni nie pozostają zacieki.