W nowym serwisie transakcyjnym mBanku z sukcesem wdrożono Eksperta online, czyli usługę wirtualnej placówki, stworzoną przez zespół projektowy nowego mBanku na bazie bankowego oddziału wideo firmy Software Mind.
Usługa zapewnia klientom mBanku, korzystającym z nowej wersji serwisu transakcyjnego, możliwość osobistego kontaktu z konsultantem przez całą dobę. Wykraczając poza rozmowę w formie czatu i połączenia audio, system umożliwia też bezpieczne wideopołączenie klienta z ekspertem online.
Podczas wideospotkania ekspert może zaprezentować wybrane materiały i dokumenty, a także pomóc w realizacji transakcji bankowych, co dotychczas wiązało się z koniecznością wizyty w centrum finansowym czy omawiania problemów podczas telefonicznej rozmowy.
Istotną cechą rozwiązania jest również pełna integracja z systemem call center mBanku. Na potrzeby banku stworzone zostały również mechanizmy autoryzacji operacji finansowych zlecanych przez klienta w trakcie prowadzonej konwersacji.
Rozwiązanie oparte jest na innowacyjnym produkcie Software Mind, dopasowanym do specyfiki mBanku. Dzięki temu powstało narzędzie, tworzone przez zespół projektowy nowego mBanku, Software Mind, oraz przy współpracy z Artegence, dostarczającym architekturę informacji oraz projekt GUI.
Źródło: Software Mind