Wirtualna Polska wzmacnia Biuro Reklamy

Na początku roku Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski, informowała o znacznych zmianach, które czekają Biuro Reklamy portalu. I rzeczywiście. Stanowisko Kierownika Biura Sprzedaży dla Klientów Korporacyjnych WP objął Michał Tober, dotychczas pracownik CR Media Consulting. Przebudowano dział sprzedaży WP wyodrębniając biuro New Business zajmujące się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z Internetu jako medium reklamowego. Znacznie uatrakcyjniono ofertę reklamową, obniżono ceny i zawarto znaczące sojusze medialne, z Allegro i NetSprint, tworząc unikalne rozwiązanie na polskim rynku reklamy w Internecie.

Wraz z końcem marca Biuro Reklamy zasiliły kolejne osoby z dużym dorobkiem w zakresie reklamy internetowej, które znacząco wzbogaciły potencjał WP. Ewelina Kołosowicz, dotąd związana z Interia.pl, objęła stanowisko Kierownika ds. Akcji Specjalnych, skupiając się na organizacji i koordynacji prac związanych z realizacją niestandardowych projektów w portalu. Do Zespołu New Business dołączył Hubert Skubij, mający wieloletnie doświadczenie w pracy w instytucjach finansowo- ubezpieczeniowych, jak PZU S.A., Filar S.A. i Citibank Handlowy S.A.. Jolanta Nowakowska pracująca od 5 lat w Wirtualnej Polsce w dziale E-commerce portalu, objęła stanowisko Accounta w zespole obsługi agencji reklamowych.