Wirusowy Maxim

Agencja reklamowa AHA przygotowała nowatorski film rowerów Maxim. Najważniejszym elementem filmu, na jaki warto zwrócić uwagę, jest niekonwencjonalna kreacja, która „przemawia” do widza, budując jednocześnie wizerunek sprzętu wytrzymałego. Najlepszym narzędziem rozpowszechnienia tego filmu stał się marketing wirusowy, a jego nośnikiem Internet.

„Zdecydowaliśmy się na takie działania ze względu na jego niekonwencjonalność, która doskonale współgra z oferowanymi przez nas produktami” – mówi Jan Zasada, Prezes firmy Zasada Rowery.

Aby zapoznać się z nowym filmem rowerów Maxim, należy przeglądać własną skrzynkę e-mail. Jeśli nie znajdziemy tam filmu, to pytajmy znajomych czy nie otrzymali go w swojej poczcie. Jeśli tak, to powinni przesłać go jak najszybciej do kolejnych użytkowników sieci.

„Marketing wirusowy jest coraz częściej wykorzystywany w strategiach promocyjnych opracowywanych na potrzeby konkretnych kampanii reklamowych. Jego wysoka kreatywność obroni się sama i pozwala dotrzeć do potencjalnego odbiorcy” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA.

Firma Zasada Rowery istnieje na rynku od 1992 r. Jest polskim producentem rowerów miejskich, górskich, turystycznych oraz dziecinnych pod wspólną marką Maxim oraz wyłącznym dystrybutorem na terenie Polski światowej sławy BMX HARO. Posiada certyfikat jakości zgodny z normą PN i EN ISO 9001:2001. Współpracuje z AHA od ponad półtora roku.