Wizerunkowa kampania reklamowa Legg Mason TFI

Hasło kampanii Legg Mason „Idziemy pod prąd” w sposób syntetyczny informuje o filozofii działania Legg Mason oraz o znaczeniu procesu inwestycyjnego, który zdecydowanie odróżnia TFI od konkurencji. W nowej kampanii Legg Mason podkreśla niezmienne wartości charakteryzujące spółkę, czyli stosowany od lat selektywny styl inwestycyjny (filozofia doboru najbardziej perspektywicznych branż gospodarki i niedowartościowanych spółek). Hasło kampanii wyraża przekonanie Zarządu firmy, że jedynym możliwym sposobem zarabiania na giełdzie jest opracowywanie własnych pomysłów inwestycyjnych.

„Aby lepiej zrozumieć to, co robimy, warto odpowiedzieć sobie na fundamentalne pytanie, czym właściwie jest inwestowanie? W jaki sposób można zarobić pieniądze na giełdzie? Istnieje tylko jeden sposób – trzeba postawić inaczej niż większość uczestników rynku i mieć rację. Nie ma innej drogi! Jeżeli podąża się za ogólnie przyjętym tokiem rozumowania, nie można zarobić więcej niż inni. Trzymając się średniej osiąga się średnią – w tym przypadku matematyka jest nieubłagana. Źródłem zarobku jest raczej niezgadzanie się z innymi. Szukamy takich pomysłów, w przypadku których nie zgadzamy się z rynkiem i wszystko wskazuje na to, że to my mamy rację. To jeden z najważniejszych przekazów naszej firmy i dlatego to właśnie na nim zdecydowaliśmy się oprzeć tegoroczną kampanię wizerunkową.” – mówi Tomasz Jędrzejczak, prezes zarządu Legg Mason TFI S.A.

Ogólnopolska kampania wizerunkowa prowadzona będzie w dniach 1 sierpnia – 15 września 2008 r. i obejmie outdoor, telewizję oraz radio.