Kampania wizerunkowa BRE Banku skierowana jest do obecnych oraz potencjalnych klientów Private Banking – głównie osób pomiędzy 25 i 45 rokiem życia. Jej adresatem są osoby o ponadprzeciętnym potencjale finansowym i uznanej pozycji społecznej, poszukujące optymalnego sposobu zarządzania majątkiem, szanujące czas oraz wymagające sprawnej i profesjonalnej obsługi.
Celem kampanii jest zwiększenie popularności marki BRE Banku w segmencie Private Banking, podniesienie poziomu znajomości oferty, a także utrzymanie lojalności obecnych klientów. Kampania ma utrwalić wizerunek BRE Banku, jako nowoczesnej, elastycznej instytucji finansowej, oferującej innowacyjne produkty i polecanej przez specjalistów.
Reklamy mają zaintrygować potencjalnych klientów usługą oraz przygotować ich do rozmowy z doradcą BRE Banku. Intrygujące hasła, na których opiera się kampania, w dyskretny a zarazem dowcipny sposób zwracają uwagę na ekskluzywność usługi Private Banking BRE Banku.
Podstawę komunikacji z odbiorcami stanowią hasła, zrezygnowano więc z dodatkowych, zbędnych w tym przypadku, elementów graficznych. Z założenia reklamy mają być proste, wręcz ascetyczne, a przez to eleganckie i prestiżowe.
Reklamy ukazują się w prasie biznesowej: Harvard Business Review, Business Week, Businessman Magazine oraz w prasie hobbistycznej: Golf & Life, Magazyn Golf, National Geographic, Nurkowanie, Żagle, Traveler, Extremum, a także na stronach internetowych BRE Banku