Wkrótce milion Kont 360°w Banku Millennium

Bank Millennium otworzył już ponad 980 tys. Kont 360°. Wynik ten został osiągnięty w niespełna cztery lata od momentu wprowadzenia konta na rynek w maju 2014 r. Oferta cenowa rachunku od momentu wprowadzenia pozostaje bez zmian.

Bank Millennium

 – Od czterech lat Konto 360° jest kluczowym rachunkiem w ofercie banku. Dzięki niemu nasza baza klientów jest jedną z najszybciej rosnących w sektorze. Dynamika sprzedaży Konta 360° jest bardzo wysoka i nadal rośnie. Możemy mówić o wielkim sukcesie rachunku, który spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem już w momencie jego wprowadzenia i nadal cieszy się ogromną popularnością. To pokazuje, że oferta została tak dobrze przygotowana, że po czterech latach wciąż trafia w potrzeby rynku. Dla nas to powód do szczególnej satysfakcji – mówi Wojciech Rybak, członek zarządu Banku Millennium.

– Sukces konta potwierdzają też wyniki programu rekomendacyjnego „Lubię to polecam”, w którym klienci polecają swoim znajomym założenie Konta 360° i Konta 360° Student. Przez rok trwania pierwszej edycji programu zarejestrowało się w nim ponad 200 tys. zadowolonych klientów. Warto też podkreślić, że chociaż wynik NPS* (miara lojalności klientów wyrażona prawdopodobieństwem polecenia banku rodzinie lub znajomym) dla całego banku  jest bardzo wysoki i wynosi 51, to dla posiadaczy Kont 360° jest jeszcze wyższy i osiąga poziom 58 – mówi Przemysław Dukiel, kierujący wydziałem rachunków bieżących w Banku Millennium.

Konto 360º to rachunek, w którym po spełnieniu dwóch warunków najważniejsze opłaty są ograniczone do zera:

Wystarczy, że w każdym miesiącu suma wpływów zewnętrznych wyniesie min. 1000 zł oraz dokonana zostanie min. jedna płatność kartą do konta lub Blikiem. Dodatkowo, niezależnie od spełnienia warunków, klienci nie płacą za zlecenia stałe, krajowe przelewy w złotych przez internet i aplikację mobilną oraz za przelewy na e-mail lub numer telefonu.

Z kontem oferowane jest bezpłatne przez 12 miesięcy od otwarcia rachunku ubezpieczenie assistance. W przypadku nagłej choroby lub nieszczęśliwego wypadku, posiadacze rachunku mogą przez całą dobę skorzystać z wizyty domowej lekarza lub pielęgniarki, a w razie zdarzenia losowego – m.in. z interwencji hydraulika czy elektryka oraz z naprawy sprzętu AGD/RTV/PC, smartfona i tabletu czy zakupu urządzenia  w razie kradzieży.

* Wewnętrzne badanie satysfakcji klientów detalicznych Banku Millennium zrealizowane w 3. kwartale 2017 r. na reprezentatywnej, 1000-osobowej próbie klientów banku. Technika badawcza: CATI.