Ekran LCD zawieszony w oddziale banku to już dla Klienta żadna nowość, dlatego Deutsche Bank PBC we współpracy agencją Ambient Infinity postanowił wprowadzić na rynek nowatorskie rozwiązanie komunikacyjne. W sierpniu rozpocznie nadawanie pierwsza w Polsce własna telewizja bankowa, która emitowana będzie we wszystkich oddziałach Deutsche Bank PBC na terenie całego kraju. Cotygodniowy serwis ekonomiczny przygotowywany będzie przez dziennikarzy z doświadczeniem newsowym i telewizyjnym, których wspiera profesjonalna ekipa producencka. Program, który skierowany będzie zarówno do klientów jak i pracowników banku.
DB TV obejmie komentarze dotyczące rynku finansowego, prezentowane przez analityków Deutsche Bank PBC oraz zaproszonych ekspertów zewnętrznych. W materiałach znajdą się także informacje o ofercie banku, nowych propozycjach dla klientów, ale także ciekawostki dotyczące życia zawodowego i pozazawodowego pracowników. Okazuje się bowiem, że bankowcy to ludzie z fantazją, którzy miewają niezwykłe hobby i pasje. Program obejmie także relacje z licznych wydarzeń kulturalnych, biznesowych czy sportowych, sponsorowanych przez Deutsche Bank PBC.
„Stworzenie telewizji bankowej jest kolejnym z wielu działań jakie podjeliśmy, aby być bliżej naszych Klientów. Chcemy, by Klienci podczas wizyty w banku mieli dostęp do aktualnych informacji biznesowych. Naszym celem jest pokazanie w sposób ciekawy oferty Banku jak i przyjazne komentowanie tego, co dzieje się na rynku finansowym. Dążymy do tego, aby przekaz był zrozumiały dla każdego Klienta i ułatwiał mu poruszanie się po skomplikowanej materii jaką są finanse.” – mówi Joanna Izdebska – Dyrektor Marketingu Deutsche Bank PBC.
Ale DB TV to nie tylko program bankowy, który zajmie w sumie 30% całego czasu antenowego. Połowa bowiem przeznaczona zostanie na retransmisje jednego z wiodących programów informacyjnych. Pozostałe 20% czasu wykorzystane zostanie na reklamę. „Biuro Reklamy agencji Ambient Infinity jest przygotowane do rozmów w Klientami na temat zastosowania tego medium w kampaniach reklamowych i promocyjnych. To wyjątkowe narzędzie na naszym rynku, wręcz rewolucyjne. Rzadko zdarza się bowiem, aby w tak bezpośredni sposób dotrzeć z komunikatem do odbiorcy przy wykorzystaniu ruchomego obrazu i dźwięku. Poza tym Klient jest skupiony tylko na przekazie, nie robi pięciu innych rzeczy jednocześnie, jak to często ma miejsce podczas oglądania telewizji w domu” – mówi Katarzyna Obuchowicz-Skopiec, Wiceprezes Zarządu Ambient Infinity.
Cała infrastruktura DB TV to ponad 100 nośników we wszystkich oddziałach banku. 42- calowe ekrany LCD Toshiba połączone z systemem nagłośnieniowym marki Panaphonic tworzą nieocenione narzędzie w sposobie dotarcia z komunikatem do klienta.
Inwestorem, bez którego nie udałoby się wdrożyć tego projektu jest firma Wincor-Nixdorf, dynamicznie rozwijająca się firma informatyczna oraz uznany dostawca technologii i usług dla między innymi sektora bankowego i instytucji finansowych.