Wola Info i EMC otwierają Solutions Center

Solutions Center powstanie w warszawskiej siedzibie Wola Info. Profesjonalne Centrum będzie bazą do prezentacji technologii EMC, szczególnie z zakresu zaawansowanych rozwiązań do zabezpieczania i archiwizacji danych (BURA). W ofercie znajdą się również autorskie rozwiązania Wola Info takie jak: System Zarządzania Ofertą Produktową, System Wsparcia Pracy Grupowej oparty o system eRoom, Baza Wiedzy, Baza Umów, System Obiegu Faktur zintegrowany z ERP, System Obiegu Kancelaryjnego. Rozwiązania są oparte o technologię EMC Documentum. Centrum osiągnie pełną funkcjonalność w połowie drugiego kwartału 2008 r.

Powołanie Solutions Center to wynik podpisania w grudniu przez EMC i Wola Info nowej partnerskiej umowy nadającej warszawskiej spółce zaawansowany poziom partnerstwa Signature Solutions Partner ASN. Dzięki temu Wola Info została pierwszym i jedynym w Polsce partnerem EMC ze statusem Signature Partner.

W ciągu najbliższych dwóch lat warszawska spółka zainwestuje w centrum ok. 1 mln zł. Wola Info rozbuduje dedykowany zespół sprzedaży złożony z certyfikowanych specjalistów inżynierów oraz powiększy grupę specjalistów wdrażających rozwiązania u klienta końcowego. Firma zbuduje także profesjonalne laboratorium, które będzie częścią Solutions Center oraz wyposaży je w odpowiednią technologię.

– Uważamy, że inwestycja zwróci się w stosunkowo krótkim czasie. Nasze cele zakładają wypracowanie do końca 2009 r. przychodów z wdrożeń opartych o technologię EMC, na poziomie ok. 12 mln USD. Dostrzegamy duże możliwości rozwoju na rynku telekomunikacyjnym, finansowym i przemysłowym. To obszary, w których chcemy zwiększyć swój udział ze sprzedaży usług oraz dotrzeć z naszą ofertą do nowych klientów – mówi Piotr Majcherkiewicz, prezes Wola Info.

Od wielu lat Wola Info należy do grona partnerów biznesowych EMC. W 2006 r. uzyskała status największego partnera EMC w Polsce wykazując tym samym najwyższe wskaźniki sprzedaży produktów i rozwiązań amerykańskiego koncernu we wszystkich kategoriach. Dzięki stałej partnerskiej współpracy technologicznej powstają rozwiązania wspomagające obsługę kluczowych procesów przedsiębiorstwa. Dzięki temu odbiorcy rozwiązań zyskują narzędzia pozwalające oszczędzić czas i poprawić rentowność, a tym samym zwiększyć efektywność funkcjonowania całej firmy.