Projekt jest prosty, opiera się na wyeksponowaniu wzorów kolekcji: klasycznych i awangardowych. Udało się to osiągnąć operując stonowaną kolorystyką oraz dyskretnym wykorzystaniem technologii flash.
To znaczący projekt dla firmy Intercon. Firma wyspecjalizowała się w realizacjach dla sektora finansowego (mBank, MultiBank) i publicznego (NFZ w Łodzi), a dzięki nawiązaniu współpracy z Wólczanką wkroczyła na nowy rynek. „Mamy nadzieję, że na dobre – mówi Michał Drynkowski, szef Interconu – cieszymy się, że kolejna ważna firma z Łodzi stała się naszym Klientem.”
Wólczanka SA jest największym w Polsce producentem koszul i należy do liderów branży odzieżowej.
Intercon e-consulting, łódzka firma zajmująca się rozwiązaniami i doradztwem informatycznym, wśród jej najważniejszych klientów znajdują się mBank oraz MultiBank, dwa banki detaliczne należące do BRE Banku SA, Wólczanka SA, Narodowy Fundusz Zdrowia oraz inne instytucje.