Wołoszański w BPH

Kampania reklamowa rozpoczęła się kilka dni temu. Na razie zarówno w spotach emitowanych w telewizji, jak i na billboardach nie ujawnia się żadna instytucja. Według informacji „Parkietu” to najnowsza oferta BPH. Biuro prasowe banku nie chce tego jednak potwierdzić. Jeśli reklama zmieni się w fakty, to liczba bankomatów dostępnych za darmo dla klientów BPH wzrośnie blisko 7-krotnie. Teraz mają do dyspozycji ok. 1200 maszyn (własne banku plus sieć Euronetu).

– W okresie przed fuzją nowa propozycja BPH wygląda jak wyścig z Pekao. I ściąganie klientów, by zwiększyć swoją role po połączeniu. Będzie to też postawienie przyszłego partnera, a dziś konkurenta, przed faktami dokonanymi. Trudno bowiem będzie tego typu możliwość później klientom odebrać – uważa analityk proszony o anonimowość.