Dzięki nowej ofercie produktowej, gwarancji najtańszej pożyczki ratalnej online, Wonga.com chce być pomostem między bankami a firmami pożyczkowymi. Z gwarancji będzie mógł skorzystać każdy nowy klient, który do 30. czerwca złoży wniosek na stronie Wonga.com.
Firma nie tylko chce dać nowym klientom możliwość uzyskania pożyczki w kilka minut przez internet, ale też gwarantować najtańszą pożyczkę ratalną w kategorii, w odniesieniu do całkowitego kosztu kredytu. W tej chwili ponad 95% wniosków klientów rozpatrywanych jest w mniej niż 5 minut.
– Obecnie konsumenci, którzy szukają pożyczki dostępnej w ciągu kilku minut, bez wychodzenia z domu, z reguły płacą więcej niż w banku. Z kolei banki generalnie nie oferują szybkiej pożyczki online klientom, z którymi nie mają wcześniejszej relacji. W wonga.com, dzięki pełnej automatyzacji procesu oceny zdolności kredytowej, możliwości zawarcia umowy online i szybkim przelewom, udało nam się zbliżyć te dwa światy – oferujemy szybką pożyczkę online rozkładaną na raty dla nowych klientów i jednocześnie gwarantujemy najniższą cenę w kategorii.-mówi Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce.
Warunkiem skorzystania z promocji jest pozytywna decyzja kredytowa. Jeśli klient otrzyma od innej instytucji pożyczkowej udzielającej pożyczek ratalnych online ofertę pierwszej pożyczki z niższym całkowitym kosztem kredytu, Wonga gwarantuje, że zmniejszy całkowity koszt pożyczki.
Aby skorzystać z gwarancji najniższej ceny, wystarczy wysłać na adres // ++e++); // ]]>
gwarancja at wonga dot com formularz informacyjny z ofertą pierwszej pożyczki innej instytucji pożyczkowej. Na klientów chcących skorzystać ze specjalnej oferty czekają również konsultanci Wonga pod numerem +48 22 388 88 88.
Oferta jest ważna do 30.06.2016 r. Regulamin promocji można znaleźć na www.wonga.pl
Informacje w skrócie:
Start promocji: 10. maja 2016
Hasło przewodnie kampanii: Gwarancja najtańszej pożyczki ratalnej online w 5 minut
Wybrane kanały: telewizja, Internet
Agencja reklamowa: Unlimited
Produkcja: Film Produkcja
Reżyseria: Tadeusz Śliwa
Planowanie i zakup mediów: SMG Starcom
Internet: iProspect
Optymalizacja ROI i ekonometria: Marketing Analytics
Optymalizacja mediów i audyt mediowy: STARS Sp. z o.o.
Więcej informacji: wonga.pl
/wonga.com