Wrocławskie agencje PR zainicjowały współpracę mającą na celu promowanie lokalnego rynku Public Relations. Projekt Wrocław PR jest pierwszym tego typu w Polsce. Na początku września ruszył serwiswroclawpr.pl, będący efektem wspólnych działań agencji.
Wrocław wyróżnia się na tle innych miast nie tylko pozytywnym wizerunkiem, ale też niespotykaną nigdzie indziej otwartością i energią jego mieszkańców. W tworzeniu dobrego klimatu dla funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorczości, duże znaczenie ma dostęp do odpowiedniego kapitału ludzkiego. To właśnie kreatywni, wyjątkowi ludzie sprawiają, że Wrocław jest niezwykle atrakcyjnym miejscem dla biznesu. Tutaj powstają najprężniej rozwijające się startupy związane z branżą internetową, nowymi technologiami i innowacjami. W ostatnich latach Wrocław stał się alternatywną stolicą komunikacji, stawianą jako przykład dla innych miast w całej Polsce, a także w Europie.
Dostrzegając ten wielki potencjał, wrocławskie agencje PR rozpoczęły współpracę na rzecz rozwoju i promowania lokalnego rynku Public Relations. Projekt Wrocław PR ma na celu polepszanie jakości usług świadczonych przez firmy. To pierwsza tego typu inicjatywa agencji PR w Polsce, która zmierza do zwiększenia ich atrakcyjności i konkurencyjności na coraz dynamiczniej rozwijającym się rynku usług z zakresu komunikacji społecznej. Efektem podjętej współpracy jest, ruszający w tym miesiącu, serwiswroclawpr.pl, który ma być pierwszym źródłem informacji o agencjach i zakresie świadczonych przez nie usług. Docelowo portal wroclawpr.pl oprócz firm, ma zrzeszać także wrocławskich freelancerów i dostarczać najświeższych informacji z lokalnego rynku PR.
Przygotowaniem serwisu, jego wdrożeniem i opieką zajęła się agencja interaktywna Internet Works, specjalizująca się w tworzeniu innowacyjnych i zaawansowanych serwisów internetowych. Agencja posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w branży internetowej i jest jednym ze współorganizatorów imprezy dla specjalistów i pasjonatów IT – ClearWeb.
Źródło: Publicon