Wspierajmy sąsiedzki biznes razem z Bankiem BGŻ BNP Paribas

Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął po raz drugi ogólnopolską kampanię „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes”. Bank zachęca do korzystania z produktów i usług oferowanych przez lokalnych przedsiębiorców. Ambasadorem tegorocznej akcji jest Robert Makłowicz.

–  Celem naszej akcji jest wspieranie lokalnego handlu i promocja usług firm, które prowadzą swoją działalność w naszym sąsiedztwie – w pobliżu miejsca zamieszkania, pracy itd. W ubiegłorocznej edycji akcji „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes” udział wzięło blisko 7 500 firm, w ponad 900 miejscowościach w całej Polsce. Akcja spotkała się z dużym uznaniem wśród małych przedsiębiorców, dlatego chcemy ją powtarzać. Liczymy, że w tym roku o akcji dowie się jeszcze więcej lokalnych przedsiębiorców oraz konsumentów. Razem udowodnimy, że małe biznesy w naszych miejscowościach są dla wszystkich bardzo ważne, budują lokalną społeczność, dlatego warto je wspierać – powiedział Michał Ślusarek, dyrektor Zarządzający Pionu Klientów Detalicznych i Biznesowych w Banku BGŻ BNP Paribas.

Właściciele firm mogą do 28 maja dokonać rejestracji i przedstawić swoją specjalną ofertę na stronie www.sasiedzkibiznes.pl. Punktem kulminacyjnym akcji będzie Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, który rozpocznie się 29 maja i potrwa do 2 czerwca. W tym czasie Bank BGŻ BNP Paribas będzie promował wśród konsumentów robienie zakupów i korzystanie z usług lokalnych firm. Na stronie www.sasiedzkibiznes.pl, konsumenci zachęceni udziałem w Tygodniu Sąsiedzkiego Biznesu będą mogli wyszukać w swojej okolicy firmy biorące udział w wydarzeniu i dowiedzieć się więcej o ofercie przygotowanej specjalnie dla nich na ten czas.

Dodatkowym wsparciem promocji partnerów akcji i ich oferty ze strony Banku BGŻ BNP Paribas będą materiały marketingowe, którymi przedsiębiorcy mogą oznaczyć swoje sklepy lub punkty usługowe oraz promocja wydarzenia „Wspierajmy Sąsiedzki Biznes” w mediach.

Bank BGŻ BNP Paribas również przygotował specjalną ofertę produktową. Dla wszystkich małych przedsiębiorców Bank oferuje Kredyt w rachunku bieżącym – Ekspres Linia i Kredyt Gotówkowy dla Firm Biznes Lider z prowizją przygotowawczą 0 proc. Dodatkowo, w ofercie jest  rachunek firmowy, terminal POS i leasing – na atrakcyjnych warunkach cenowych.

Kampania marketingowa będzie prowadzona jednocześnie w radiu, Internecie, w mediach społecznościowych, lokalnej prasie i outdorze.

Ponadto, Bank jest organizatorem Akademii Sąsiedzkiego Biznesu, czyli cyklu 18 darmowych szkoleń, które rozpoczną się 16 maja w Krakowie, a zakończą 28 czerwca w Olsztynie. Warsztaty poprowadzą eksperci Internetowych Rewolucji od Google oraz Sprawny.Marketing. Tematem przewodnim szkolenia będzie „Jak promować własny biznes w Internecie”.