Aby wziąć udział w konkursie „Wygrywaj co godzinę” należy znaleźć kody konkursowe: na opakowaniu piwa Harnaś oraz na stronach sportowych Faktu i wysłać je sms-em.
W konkursie na czytelników FAKTU czeka nagroda główna – wyjazdy na Puchar Świata w Zakopanem oraz tysiące nagród dodatkowych – markowe kufle, plecaki, polary brandowane marką Harnasia i FAKTU.
Organizowany równolegle na łamach Faktu konkurs „Kibicuj Adamowi” polega na wymyśleniu przez czytelników hasła, które będzie zagrzewać do walki Adama Małysza podczas Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem. Autor najlepszego hasła zostanie nagrodzony samochodem osobowym Skoda Fabia.
Promocja będzie miała silne wsparcie reklamowe. Do sklepów przygotowano zestaw materiałów POS, obrandowanych logiem Harnasia i FAKTU. Logo FAKTU pojawi się również na promocyjnej partii piwa Harnaś. Oba konkursy są wsparte kampanią reklamową w TV oraz w FAKCIE.
Spot telewizyjny, materiały POS oraz layout konkursu „Wygrywaj co godzinę” zostały przygotowane przez agencję Red8 współpracującą z Carlsbergiem, reklamę prasową w FAKCIE oraz layout konkursu „kibicuj Adamowi” przygotował dział marketingu FAKTU.
Głównym celem przygotowanego wsparcia jest jak najszersze poinformowanie konsumentów o prowadzonej wspólnej promocji i zachęcenie ich do wzięcia w niej udziału.”
Wspólna promocja FAKTU i Carlsberga będzie trwała do 15 stycznia 2006r. Platformę SMS do obsługi obu konkursów, a także infolinię oraz wysyłkę nagród uczestnikom promocji zapewnia Axel Springer Kontakt.