Wspólne malowanie Nobiles i AHA

Firma Nobiles – jeden z największych w Polsce dostawców wyrobów lakierowych i farb – zdecydowała się powierzyć agencji reklamowej AHA, opiekę nad swoimi markami: Sadolin i Nobiles.

Decyzja podjęta została na podstawie zakończonego postępowania przetargowego. O ostatecznym zwycięstwie AHA zdecydowały testy konsumenckie.

„O zwycięstwie AHA zdecydowało niestandardowe podejście do projektu. Udowodnili nam, że mają wizję budowania strategii naszej marki. Przedstawiony przez agencję projekt najtrafniej oddał to, co jest dla nas w budowie marki Nobiles najważniejsze.” – mówi Mariusz Witek, Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży.

„Cieszymy się, że możemy pracować z Nobiles, to bardzo rozsądni i konsekwentni partnerzy. Przeprowadziliśmy dla nich kilka bardzo istotnych i innowacyjnych analiz, aby wybrać optymalną wizję komunikacji. Opracowaliśmy kreację, która nada nowego i zamierzonego wyrazu marce Nobiles.” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Agencji AHA.

W pierwszym etapie budowania nowego „image” marki Nobiles przygotowana zostanie reklama telewizyjna oraz kampania prasowa. W zakresie działań związanych z wprowadzaniem nowego wizerunku w sieciach sprzedaży opracowana została nowa metoda komunikacji, która znajdzie swoje odzwierciedlenie w materiałach BTL oraz oznakowaniu firmowych punktów sprzedaży. AHA zajmie się również marką Sadolin, dla której opracuje adaptację spotu telewizyjnego i szereg materiałów wspomagających sprzedaż.