Wspólny konkurs Euronetu i Plusa

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy użytkownicy telefonów, którzy w punkcie sprzedaży detalicznej zakupią poprzez terminal elektroniczny e-Pay doładowanie konta usług przedpłaconych sieci Plus o nominale min.30 zł. Drugim warunkiem zgłoszeń jest wymyślenie ciekawego hasła zawierającego słowa „e-Pay” i „Plus” oraz nadesłanie go sms-em pod numer 6369 wraz z numerem seryjnym podanym na kuponie doładowującym. Opłata za wysłanie SMS-a w konkursie zgodna jest z cennikiem/promocyjnym planem cenowym właściwym dla taryfy, z której korzysta uczestnik.

Oceny haseł nadesłanych przez użytkowników telefonów dokonywać będzie specjalnie powołana Komisja Konkursowa, która uwzględni m.in. trafność i kreatywność proponowanych haseł W każdym z 13 tygodniowych etapów, na które podzielony został konkurs, przyznane zostaną nagrody dla laureatów 3 pierwszych miejsc oraz nagrody pocieszenia. Po zakończeniu każdego miesiąca konkursu Komisja wyłoni 3 zwycięzców nagród miesięcznych. W trakcie konkursie przyznanych zostanie blisko 4400 nagród o łącznej wartości 44 000 zł. Wśród nich znajdą się m.in. sprzęt RTV (w tym telewizory i aparaty fotograficzne), AGD (w tym pralki, lodówki, ekspresy do kawy, mikrofalówki, miksery i golarki), a także telefony i akcesoria do komórek.

„To pierwszy tego typu konkurs, odbywający się w naszym kraju pod marką e-Pay, a zarazem przykład inicjatywy, dzięki której klienci mogą czerpać korzyści ze współpracy dostawcy usług doładowań kont telefonów, właściciela punktu sprzedaży detalicznej zasileń oraz operatora telefonii komórkowej” – powiedziała Barbara Szewc, Marketing Manager w firmie Euronet. „Jako organizator konkursu przewidzieliśmy również nagrody dla punktów detalicznych, w których laureaci – czyli autorzy najciekawszych haseł – dokonali zakupu doładowań poprzez terminal Euronet. W trakcie konkursu nagrodzimy łącznie blisko 200 punktów sprzedaży detalicznej” – dodaje Barbara Szewc.

W każdym z punktów sprzedawcy informują klientów o szczegółach konkursu. Wszyscy zainteresowani znajdą tam również materiały informacyjne nt. akcji – w tym plakaty, ulotki oraz woblery znajdujące się przy kasach. „Na potrzeby konkursu stworzyliśmy również specjalną stronę internetową www.e-paykonkurs.pl, gdzie użytkownicy pre-paid znajdą informacje o konkursie, regulamin oraz w miarę wyłaniania zwycięzców – aktualną listów laureatów” – powiedziała Barbara Szewc.

Organizator konkursu – firma Euronet – jest wiodącym dystrybutorem doładowań pre-paid w Polsce. Poprzez sieć swoich bankomatów i terminali POS przetwarza ponad 3 mln transakcji zasileń elektronicznych miesięcznie, osiągając tym samym 18% udział w rynku. Firma dysponuje siecią ponad 12 000 terminali POS w ponad 8 500 lokalizacjach. Znajdują się one m.in. w salonach prasowych sieci HDS (In Medio i Relay), na stacjach benzynowych Lukoil i Statoil oraz na terenie placówek handlowych sieci Tesco i Real.