Wspólny projekt sprzedażowy i360 oraz BZWBK

i360 wspólnie z Bankiem Zachodnim WBK SA promują karty przedpłacone MasterCard wykorzystywane w programach motywacyjnych i lojalnościowych.

Bank Zachodni WBK SA oraz i360 wspólnie prowadzą projekt mający na celu aktywizację sprzedaży kart przedpłaconych, wydawanych przez Bank w systemie MasterCard, jako nagrody w programach motywacyjnych realizowanych przez i360 dla Klientów w kanale handlu tradycyjnego.

Do grupy starannie wyselekcjonowanych trade marketing managerów, dyrektorów sprzedaży handlu tradycyjnego wysłana będzie innowacyjna przesyłka, której celem jest zaproszenie do spotkania, podczas którego prezentowane są korzyści z wdrożenia programu motywacyjnego oraz specjalna oferta przygotowana z okazji prowadzonych działań.

Od kilku miesięcy obserwowany jest wzrost zainteresowania programami motywacyjnymi i akcjami promocyjnymi, w których nagrody wydawane są w postaci środków pieniężnych przekazywanych na karty przedpłacone. – Nasza owocna współpraca z bankiem Bankiem Zachodnim WBK SA podyktowana jest wieloma pozytywnymi doświadczeniami z dotychczasowych wdrożeń, m.in. w programach, takich jak „Akademia Barlinka” dla Barlinek SA oraz „Za-kontaktowani” dla CIBA VISION.  Bank Zachodni WBK SA rozumie potrzeby firm takich jak i360, które specjalizują się w tworzeniu i zarządzaniu programami lojalnościowymi i motywacyjnymi – powiedział dr Tomasz Makaruk, Prezes Zarządu i360.

Dla wszystkich klientów, którzy w wyniku prowadzonej akcji promocyjnej rozpoczną współpracę z i360, agencja przygotowała specjalne, promocyjne warunki cenowe na organizację programów opartych na kartach przedpłaconych Banku Zachodniego WBK SA, działających w systemie MasterCard.

Wartość rynku programów motywacyjnych w handlu tradycyjnym przekracza 500 mln zł w skali roku. Programy motywacyjne skierowane są do przedstawicieli poszczególnych ogniw łańcucha dystrybucji, tj. sprzedawców, kierowników punktów sprzedaży detalicznej w handlu tradycyjnym, przedstawicieli handlowych dystrybutorów. Wykorzystanie kart przedpłaconych pozwala na uniknięcie wątpliwości interpretacyjnych ustawy o VAT oraz zaoferowanie jednej z najbardziej pożądanych nagród przez grupę docelową, pozostając najtańszą formą dystrybucji nagród.

– Karty przedpłacone MasterCard mogą służyć do wypłaty różnego rodzaju świadczeń, być funkcjonalnym podarunkiem, a jednocześnie pełnić rolę nośnika przekazu marketingowego. To wygoda korzystania z kart na całym świecie – bez miesięcznych wyciągów i sprawdzania wysokości kredytu. Jest to idealne rozwiązanie do wykorzystywania w systemach motywacyjnych, dlatego bardzo cieszymy się z wyboru naszego produktu przez Bank BZWBK oraz i360 – powiedział Michał Skowronek, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

Podobnie jak inne karty oferowane w Banku Zachodnim WBK S.A. karty MasterCard prepaid mogą być używane do dokonywania zakupów w punktach usługowo-handlowych wyposażonych w terminale POS oraz do podejmowania gotówki z bankomatów. Karty przedpłacone mogą być wydane od ręki, a ich Użytkownicy nie muszą posiadać rachunku w banku, który wydaje karty. Dzięki temu są produktem elastycznym, który można dopasować do potrzeb klientów instytucjonalnych oraz indywidualnych, a jednocześnie zapewniającym poziom bezpieczeństwa charakterystyczny dla kart debetowych i kredytowych. Przedpłacone karty płatnicze mogą być wykorzystywane do transakcji także przez Internet – powiedział Błażej Mika, Dyrektor Segmentu Sprzedaży Zewnętrznej.

/i360.com.pl

Źródło: