„Cieszy nas, że zostaliśmy wyróżnieni za funkcjonalność naszej strony. Zależy nam, aby była ona przede wszystkim łatwa i intuicyjna w użyciu a Klienci mogli szybko i bez problemów dotrzeć do wszystkich niezbędnych informacji. Uważnie słuchamy opinii użytkowników naszego serwisu, aby móc na bieżąco dostosowywać się do ich potrzeb. Chcemy być najbardziej internetowym bankiem w Polsce a witryna banku jest naszą wizytówką” – powiedział Roman Jędrkowiak, dyrektor odpowiadający za marketing w ING Banku Śląskim.
Ranking powstał na podstawie badania, w którym przeanalizowano dziesięć najpopularniejszych polskich witryn bankowych. Strony były oceniane pod względem jakości wykonania, zawartości, użyteczności oraz dostępności. Witryna ING Banku została wyróżniona za łatwość w dostępie do informacji, formularzy i usług online. Zwrócono uwagę na jasny rozdział stref dla klientów indywidualnych i przedsiębiorstw oraz przejrzystość menu, pozwalającego na logiczne przemieszczanie się po strukturze strony. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Marketing w Internecie.com, zajmującą się audytami stron internetowych.
W ciągu ostatniego roku do serwisu internetowego ING Banku wprowadzono funkcję dostarczania informacji za pomocą kanałów RSS. Uruchomione zostały specjalne strony www.mojakarta.ingbank.pl, na której można zaprojektować własną kartę debetową, oraz dedykowany serwis www.student.ing.pl, dostępny w „dwóch językach”, bankowym i studenckim. Internautom udostępniono także kontakt z infolinią Banku za pomocą komunikatora Skype.