Wyborowa wzmacnia wizerunek

– Celem moim i mojego zespołu jest, aby Wódka Wyborowa na stałe powróciła do pierwszej piątki najlepiej sprzedających się wódek w Polsce – mówi Jan Żytko, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu Wyborowa SA. Firma chce osiągnąć ten cel do końca 2009 r. poprzez odbudowę i wzmocnienie wizerunku marki. Część procesu odbudowy silnej pozycji Wyborowej w Polsce stanowi nowe opakowanie oraz kampania komunikacyjna.

Przekaz nowej kampanii komunikacyjnej opiera się na uniwersalnym sposobie komunikacji międzyludzkiej – mowie ciała. W nowej kampanii wykorzystano wizerunki przedstawicieli różnych narodowości, reprezentujących różne statusy społeczne i grupy wiekowe, którzy za pomocą gestów wyrażają swój zachwyt i podziw dla walorów smakowych Wyborowej. Występujący w kampanii Brazylijczyk, Fin, Włoch, Anglik, Francuz, a także Polak, podkreślają międzynarodowy charakter polskiej wódki. Zdjęcia do kampanii wykonał Tomasz Sikora.

Nowa kampania będzie realizowana w 2 etapach w prasie branżowej oraz za pomocą plakatów i ulotek w punktach sprzedaży. Etap pierwszy, wykorzystujący postaci Brazylijczyka, Anglika i Francuza, będzie trwał do marca 2006 r. W drugim etapie przedstawieni zostaną: Fin, Polak oraz Włoch. Ten etap kampanii trwać będzie do września 2006 r.