Wydawnictwo Kurtiak i Ley z tytułem National Public Champion w konkursie European Business Awards

Wydawnictwo Kurtiak i Ley, Mikroprzedsiębiorca Roku 2012, zdobyło tytuł National Public Champion w konkursie European Business Awards. W następnym etapie zawalczy z kandydatami z innych państw o tytuł najlepszej europejskiej firmy. Głosowanie trwa do 16 kwietnia.


The European Business Awards to konkurs odbywający się cyklicznie od ośmiu lat. Jego celem jest nagradzanie najlepszych firm działających na terenie Unii Europejskiej. Do pierwszego etapu zgłaszają się przedsiębiorstwa z poszczególnych krajów, spośród których wybierany jest National Public Champion – w Polsce tytuł ten przypadł Wydawnictwu Kurtiak i Ley. Firmy biorące udział w konkursie są oceniane według różnych kryteriów, m. in. bada się jej relacje z pracownikami, klientami, pod uwagę brana jest również działalność prospołeczna i styl zarządzania.

Wydawnictwo Kurtiak i Ley od ponad 25 lat wydaje książki kolekcjonerskie dla bibliofili.
Są one drukowane w limitowanych nakładach, w niemal wszystkich językach świata, na specjalnym, czerpanym i zdobionym papierze. Ich wartość doceniła m.in. Kancelaria Prezydenta RP oraz Premiera RP. Zamawiano je m. in. dla Jana Pawła II, Benedykta XVI, a także głów państw z całego świata. W 2012 roku firma została nagrodzone tytułem Mikroprzedsiębiorcy Roku przyznawanym corocznie przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy. Fundamentem sukcesu firmy jest niewątpliwie unikatowość przedsięwzięcia – niewiele osób zajmuje się ręcznym wykonywaniem książek, w związku z czym dokonujący zakupu traktują je jako swego rodzaju inwestycję.

Swój głos na wydawnictwo można oddać do 16 kwietnia pod adresem: http://www.businessawardseurope.com/vote/detail/poland/12282

Tytuł National Public Champion jest wielkim wyróżnieniem, biorąc pod uwagę chociażby fakt,
że w pierwszym etapie European Business Awards wzięło udział 24 tys. firm z 33 krajów
, mówi Krzysztof Kaczmar, prezes Zarządu Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy. To dowodzi faktu,
że w naszym konkursie, Mikroprzedsiębiorca Roku nie wygrywają firmy przypadkowe, a mające jasno określone cele i potencjał, który potrafią przekuć w sukces biznesowy.

Mikroprzedsiębiorca Roku to konkurs organizowany przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy.

Jego misją jest wspieranie przedsiębiorczości, zachęcanie do zakładania własnych firm
oraz wyróżnianie i promowanie najlepszych z nich, jako przykładów efektywnych działań gospodarczych.

Obecnie rozpoczęła się kolejna edycja Mikroprzedsiębiorcy Roku. W celu wzięcia udziału, należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej www.mikroprzedsiebiorcaroku.pl. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 20 kwietnia 2015 roku. Spośród wszystkich zgłoszeń zostanie wyłoniony zwycięzca – Mikroprzedsiębiorca Roku 2015, który otrzyma nagrodę główną – 40 000 zł. Dodatkowo najlepszym w kategoriach START, PROGRES, SENIOR i MŁODY BIZNES Kapituła Konkursu przyzna wyróżnienia w wysokości 10 000 zł.