Wygoda na billboardzie

Meble na ulicy
Kampania FORTE trwać będzie od września do końca października. Działania obejmą zarówno outdoor – będzie to 540 billboardów w największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Trójmiasto, Rzeszów, Lublin, Poznań, Łódź), jak i kampanię prasową w najpopularniejszych magazynach wnętrzarskich – miesięcznikach „Cztery Kąty”, „Moje Mieszkanie”, „M jak Mieszkanie”, „Dom i Wnętrze”, „Ładny Dom” oraz najpopularniejszym miesięczniku z segmentu prasy kobiecej „Poradniku Domowym”. Zakup mediów dla FORTE przy tej kampanii zrealizował dom mediowy Starlink.

Wędkarz w łóżku? Kury na stole? O co chodzi?….
Kampania w mediach to druga część działań reklamowych Fabryk Mebli FORTE S.A. W maju firma wprowadziła nowe materiały POS – plakaty, wobblery, naklejki na podłogę, flagi i steandy reklamowe. Pojawiły się one w ponad 100 sklepach i salonach meblowych na terenie całej Polski. Layout nowej kampanii reklamowej FORTE to nietypowa kreacja jak na promocję mebli. Pojawiają się w niej kury na stole, wędkarz w łóżku czy foka w zlewie. „Większość mebli w salonach czy sklepach w całej Polsce jest do siebie podobna. Chcemy zwrócić uwagę klienta na fakt, że meble FORTE wyróżniają się stylistycznie i oferują klientom unikalne wartości” – wyjaśnia Renata Blaźniak, kierownik marketingu firmy Fabryki Mebli FORTE S.A. i dodaje: „Przekaz kampanii jest prosty: dostarczamy ci solidny mebel, co z nim robisz to już nie nasza sprawa”. Autorami kreacji są pracownicy agencji Oxygen Interactive Communications Sp z o.o. Obecne działania to pierwsza od kilku lat kampania reklamowa Fabryk Mebli FORTE S.A. Materiały reklamowe mają podkreślać odrębność mebli FORTE, i choć w ofercie firmy znajdują się także stylowe, klasyczne meble, w kampanii wykorzystano jedynie te z nowoczesnych, lekkich wzorniczo kolekcji – jak łóżko z kolekcji Monza, w którym siedzi wędkarz czy stół z systemu Progress w layoutach z kurami. Kampania ma pomóc odświeżyć wizerunek marki FORTE kojarzonej przez wiele osób, głównie z droższymi, klasycznymi w formie meblami. Ma pokazać bogatą ofertę firmy i nowoczesne wzornictwo.