Wygoda płatności dla zagranicznego klienta w eService

eService poszerzyła zakres usługi „Transakcji w walucie karty” – (DCC). Transakcja w walucie karty (Dynamic Currency Conversion) to funkcjonalność dedykowana posiadaczom kart zagranicznych, którzy chcą płacić w walucie, w której wydana jest ich karta.

Z początkiem lipca, Spółka eService wprowadziła do swojej oferty DCC kolejne osiem walut, w których można zrealizować płatność. Dzięki temu, funkcjonalność eService, pod względem liczby obsługiwanych walut, jest najbardziej konkurencyjną propozycją na rynku.

Usługa płatności w walucie karty oferowana przez eService dynamicznie podbija rynek polskich płatności bezgotówkowych. Aktualnie, eService umożliwia klientom płatności kartami wystawionymi w walutach, obowiązujących w ponad 50 krajach, w tym wszystkich sąsiadujących z Polską. Ilość obsługiwanych walut to zasadnicza przewaga konkurencyjna oferty eService. Ponad 95% transakcji dokonywanych przy użyciu kart zagranicznych w terminalach eService może być realizowane w DCC. Oznacza to, że punkt handlowo-usługowy może obsłużyć dwa razy więcej transakcji w trybie DCC niż przy wykorzystaniu rozwiązań innych operatorów kart i tym samym istotnie obniżyć koszty akceptacji kart.

Zwiększone zainteresowanie nowoczesną usługą DCC wynika przede wszystkim z coraz większej atrakcyjności turystycznej Polski. Według szacunkowych danych – tylko w tym roku – liczba zagranicznych turystów może przekroczyć 13 mln (dla porównania,  w 2009 roku Polskę odwiedziło 11,9 mln turystów) . Zwiększona liczba zagranicznych konsumentów przekłada się na coraz wyższe przychody dla polskiej gospodarki. Jak podaje Instytut Turystyki, w 2011 roku, wydatki turystów będą wyższe od ubiegłorocznych o prawie 10%. W roku 2012 mają wzrosnąć o kolejny miliard dolarów .

Powyższe wartości stają się dla polskich przedsiębiorców na tyle istotne by próbować pozyskać klienta z zagranicy. Właściciele punktów handlowo-usługowych zdają  sobie jednak sprawę, że by osiągnąć zamierzony rezultat, należy maksymalnie dostosować się do oczekiwań zagranicznych konsumentów. I właśnie dla takich przedsiębiorców idealnym rozwiązaniem z zakresu płatności bezgotówkowych jest nowoczesna funkcjonalność terminali eService (DCC). Za uruchomieniem dodatkowej usługi, przemawia dodatkowo fakt, że transakcje DCC są obciążane prowizjami nawet o połowę niższymi niż standardowe, dzięki czemu koszt obsługi płatności jest równocześnie niższy.

„Aby uruchomić funkcjonalność DCC wystarczy jedynie skontaktować się z eService w celu podpisania aneksu do umowy. Dla lepszej wygody naszych klientów, opracowaliśmy materiały edukacyjne i szkoleniowe, które mogą okazać się praktyczną pomocą przy obsłudze tego typu transakcji. eService należy do największej w Polsce Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, co oznacza, że firma rozpoczynając współpracę z nami zyskuje gwarancję  stabilnej finansowo współpracy i najkorzystniejszej na rynku oferty handlowej.  ” – wyjaśnia Arkadiusz Bochniak, Dyrektor Departamentu Biznesu eService.

Aktualnie, eService oferuje usługę transakcji w walucie karty na ponad 5 tysiącach terminali płatniczych między innymi w takich sieciach jak: Shell, IKEA, EURO-APTEKA, DOUGLAS, VENEZIA, grupa NG 2 S.A. (zarządzająca markami: CCC, QUAZI, Boti).

Źródło: eService S.A.