Wygodniej i szybciej dla klientów Inteligo

Funkcjonalność konta Inteligo jest stale poszerzana i udoskonalana. Ostatnio wprowadzono możliwość zarządzania kartami Visa w serwisie transakcyjnym – klienci, oprócz możliwości zamówienia nowych kart Visa, mogą je również aktywować, a później w dowolnym momencie on-line zmieniać lub zastrzec ich PIN. Ogromnym udogodnieniem jest także wprowadzona ostatnio możliwość edycji stałych zleceń oraz nadawania nazw płatnościom, dzięki czemu łatwiej je odszukać na WWW, WAP czy w rozmowie z konsultantem.

Niedawno wprowadzona została również możliwość natychmiastowego wysyłania potwierdzenia zrealizowanej transakcji faxem na dowolnie wybrany numer bezpośrednio ze strony WWW. W kontekście trwającego właśnie okresu wakacyjnego stanowi to ogromne udogodnienie dla osób, które dokonując wcześniejszych rezerwacji miejsc w hotelach proszeni są o przesyłanie potwierdzeń dokonania wpłaty.

***

Konto Inteligo, którego posiadaczami jest już ponad 250 tysięcy osób, od 1 listopada 2002 prowadzone jest przez największy polski bank, PKO Bank Polski. Jego posiadacze korzystają z szeregu innowacyjnych usług i produktów spełniających najwyższe standardy bankowości elektronicznej. Do ich dyspozycji jest m.in. usługa EmailMoney, QuickMoney, SMSMoney, Płacę SMS-em, Serwis SMS, predefiniowane płatności ZUS i US, a także karta Inteligo Visa Electron (Inteligo Visa Electron z Sercem), która w chwili obecnej jest jedyną tego rodzaju kartą w Polsce, którą można dokonywać płatności przez Internet i telefon. Klienci mają również do swojej dyspozycji ponad 1700 bankomatów sieci PKO Banku Polskiego, a także mogą dokonywać darmowych wpłat na konto we wszystkich jego oddziałach.