Wygraj AYGO z easygo.pl

Każdy klient wyjeżdżający na tegoroczny letni urlop, który kupił lub kupi ofertę w easygo.pl ma szansę wygrać atrakcyjny samochód – toyotę Aygo.

Zabawa jest tak pomyślana, aby nie była żadnym dodatkowym obciążeniem dla naszych klientów i toczyła się niejako przy okazji trwania urlopu – wyjaśnia zasady konkursu Tomasz Domżalski, odpowiedzialny za marketing w grupie easygo.pl. Wystarczy mieć szeroko otwarte oczy. Jeżeli podczas naszych wakacji dostrzeżemy gdziekolwiek w otoczeniu dowolną toyotę wystarczy zrobić jej zdjęcie. Nie liczy się konkretny model samochodu, ważne, aby była to toyota, a zdjęcie miało ciekawy pomysł. Najlepiej o charakterze turystycznym obrazującym kraj, w którym będziemy wypoczywać. Liczy się głównie kreatywność.

Po powrocie z urlopu zdjęcia z toyotą należy wysłać do portalu na konkursowy adres e-mail. Termin upływa 9 października, a komisja konkursowa wybierze najciekawsze zdjęcie już 4 dni później, 13 października. Szczegóły związane z konkursem i jego zasadami dostępne są w specjalnie przygotowanym serwisie portalu.

Akcja startuje na naszych stronach dzisiaj, ale każda osoba, która dokonała u nas rezerwacji i zakupu wcześniej, już od 1 stycznia tego roku, także ma szansę na wygranie Aygo. Wszyscy klienci dostaną elektroniczne zaproszenie do zabawy. – dodaje Domżalski.

Gdański portal każdą swoją akcję przygotowuje bardzo staranie. Jak zapewniają pracownicy w firmie nie ma miejsca na tzw. półśrodki.

Nie angażujemy się z założenia w drobiazgi, które mają stwarzać tylko wrażenie profesjonalizmu. Tego na rynku jest aż za dużo, a my zbyt szanujemy naszych klientów. Mierzymy w branży bardzo wysoko i wszystko co robimy musi mieć wagę jakości kreślone przez wilkie „J”. – zapewnia Andrzej Glapiak, PR manager w grupie easygo.pl.

Także wybór samej nagrody nie był przypadkowy.

Model Aygo jest samochodem doskonale wpisującym się w profil naszego klienta. A to z całą pewnością, bez względu na płeć i wiek, ludzie dynamiczni, ciekawi świata, z wyobraźnią i marzeniami, precyzyjnie dążący do wybranego celu. Zupełnie jak Aygo na drodze. – dodaje Glapiak.

easygo.pl przygotowało na sezon lato `2006 bazę ponad 500 000 propozycji wyjazdowych na każdy dzień. Nad jakością i szybkością obsługi klientów czuwa 4-krotnie większy, w porównaniu z ubiegłym sezonem, zespół konsultantów firmowego centrum rezerwacji. Firma chce obsłużyć w tym roku 18 tyś. osób.

Partnerem konkursu i fundatrorem nagrody głównej w konkursie Wygraj AYGO z easygo.pl jest Toyota Motor Poland. Patronat medialny nad akcją objęło Wydawnictwo Pascal, które ufundowało ponad 100 dodatkowych nagród.