Wygraj dom z Aristonem

Kampania promocyjna pod hasłem „Najlepszy dla rodziny” rozpoczyna się 19 września 2005 i potrwa do końca stycznia 2006 w wybranych sklepach kuchennych w Polsce. Wszystkie osoby, które dokonają zakupu sprzętu marki Ariston w tym czasie, wypełnią i odeślą kupon promocyjny, wezmą udział w losowaniu głównej nagrody. Drewniany dom „Dorotka” o wartości blisko 130 000 PLN zostanie wybudowany na działce budowlanej wskazanej przez laureata. Kampania zostanie wsparta materiałami POS oraz informacjami na stronie www.ariston.pl

„Naszym założeniem było przygotowanie takiej nagrody, która zagwarantuje atrakcyjność promocji i równocześnie będzie współgrała z pozycjonowaniem marki Ariston. Sprzęt Arsiton tworzony jest z myślą o niezakłóconej radości życia codziennego. Każdy się chyba zgodzi, że nie ma nic bardziej rodzinnego niż dom… i to właśnie w ten sposób – dzięki nagrodzie, udało się nam nawiązać do charakteru marki gwarantując impakt promocyjny” – tłumaczy wybór nagrody Mirek Młynarczyk, Account Director w Albedo Marketing.

Albedo Marketing jest poznańską agencją reklamową, specjalizującą się w działaniach BTL. Do grona klientów agencji należą min. Indesit Company, Philips Lighting, Aronia S.A. Agencja istnieje na rynku od ponad 3 lat, a realizowane przez agencję działania obejmują rynki Polski, a także Europy Centralnej i Wschodniej.