Crowley Data Poland podsumował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym półroczu bieżącego roku. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego firma wygenerowała o 16% więcej przychodów osiągając kwotę 47 milionów PLN.
Wskaźnik EBITDA Crowley podniósł zaś o kolejne 11% do poziomu 7,4 miliona PLN.
Liczba obsługiwanych przez Spółkę aktywnych klientów biznesowych, pod koniec czerwca 2008 roku wyniosła blisko pięć tysięcy.
– Firma utrzymuje stałą dynamikę wzrostu na poziomie kilkunastu procent, bazując wyłącznie na własnych zasobach i sprawności organizacyjnej – mówi Zuzanna Góral, Dyrektor Finansowy i Członek Zarządu Crowley Data Poland. – Stanowi to unikalną kompetencję firmy, którą będziemy wykorzystywać w nowych projektach i obszarach działalności. Liczymy, że na koniec roku przychody firmy sięgną kwoty 100 mln PLN.
Wśród źródeł wzrostu, na jakich Crowley Data Poland opiera swój rozwój, należy wymienić nieustannie zwiększającą się sprzedaż usług głosowych, sukcesy w obszarze zamówień publicznych i umiejętne zarządzanie cyklem życia klientów (ograniczenie odejść klientów oraz zwiększanie ich wartości – upselling ).
W drugiej połowie roku firma zaplanowała uruchomienie sprzedaży usług telefonii komórkowej CROWLEY TeleMobile (MVNO) oraz wejście na nowy rynek. Zgodnie z zapowiedziami głównego inwestora i właściciela Crowley Data Poland – Georga D. Crowleya, nie wykluczone są także akwizycje i udział w prywatyzacji sektora telekomunikacyjnego.
– Celem konsolidacji i przejęć nie jest szybkie, jednorazowe podniesie obrotów, ale osiągnięcie
efektu synergii i trwałego wzrostu – mówi Jarosław Roszkowski, Prezes Crowley Data Poland.
– Takim kryterium kierujemy się oceniając pojawiające się szanse rynkowe.