Wyniki DZ BANK Polska za 2005 r.

Zgodnie z założoną strategią, bank w 2005 roku koncentrował się na obsłudze klientów korporacyjnych oraz zamożnych klientów indywidualnych (private banking).

Oznaczało to w pierwszej kolejności rozszerzenie oferty produktów skarbowych, trade finance i cash management. W tym ostatnim segmencie bank wprowadził m.in. obsługę płatności masowych wchodzących i wychodzących.

Zarówno klientom korporacyjnym jak też private banking zaoferowano szeroką ofertę nowoczesnych kart płatniczych VISA: debetowych i kredytowych.

Wraz ze wzbogaceniem oferty produktowej, bank rozszerzył obszar swego działania. W 2005 roku, DZ BANK Polska podwoił liczbę swoich placówek otwierając Biura Obsługi Klientów w Katowicach, Krakowie i Gdańsku.

Zgodnie z przyjętą strategią DZ BANK Polska do końca pierwszego kwartału rozszerza swoje usługi na grupę zamożnych klientów indywidualnych przez wprowadzenie „Personal Banking”.

Znaczącym elementem w planach banku na 2006 rok jest rozszerzenie współpracy w ramach Grupy DZ BANK-u. Oznacza to aktywną współpracę ze spółkami-córkami grupy działającymi w Polsce, takimi jak np. VB Leasing czy Union Investment TFI, której jednostki uczestnictwa wzmocniły ofertę banku.

Również współpraca ze spółkami grupy działającymi poza Polską przyniesie korzyści dla klientów DZ BANK Polska, tak jak to ma miejsce w obszarze private banking gdzie bank ściśle współpracuje z należącym do grupy, szwajcarskim DZ PRIVATEBANK Schweiz (dawniej cosba private banking ag).