Wyniki finansowe DZ BANK Polska za 2005 r.

Zgodnie z założoną strategią, bank w ostatnim kwartale 2005 roku koncentrował się na obsłudze firm oraz zamożnych klientów indywidualnych (private banking).

W związku z tym, bank w pierwszej kolejności znacząco rozszerzył ofertę produktów skarbowych, trade finance i cash management. W tym ostatnim segmencie bank wprowadził m.in. obsługę płatności masowych wchodzących i wychodzących.

Zarówno klientom korporacyjnym jak też private banking zaoferowano szeroką ofertę nowoczesnych kart płatniczych działających w systemie VISA: debetowych i kredytowych.

Wraz ze wzbogaceniem oferty produktowej, bank znacząco rozszerzył obszar swego działania. W 2005 roku, DZ BANK Polska podwoił liczbę swoich biur otwierając Biura Obsługi Klientów w Katowicach, Krakowie i w Gdańsku.

W 2006 roku DZ BANK Polska kontynuuje strategię rozwoju organicznego przez rozwój swojej oferty skierowanej do istniejących grup klientów: dużych, średnich i małych firm oraz zamożnych indywidualnych klientów. Zgodnie z przyjętą strategią wyróżnikiem działalności banku jest połączenie wysokiej jakości oferty z krótkim czasem udzielania kredytów i elastycznością w podejściu do klienta.

Koncentrując się na przyjętej strategii DZ BANK Polska rozszerzy do końca pierwszego kwartału 2006 roku, swoje usługi na grupę zamożnych klientów indywidualnych przez wprowadzenie „Personal Banking”.

Znaczący element w planach banku na 2006 rok stanowi rozszerzenie współpracy w ramach Grupy DZ BANKU. Oznacza to aktywną współpracę ze spółkami-córkami grupy działającymi w Polsce, takimi jak np. VB Leasing czy też Union Investment TFI, którego jednostki uczestnictwa znacząco wzmocniły ofertę dla klientów banku.

Również rozszerzanie współpracy ze spółkami grupy działającymi poza Polską powinno przynieść korzyści dla klientów DZ BANK Polska, tak jak to ma miejsce w przypadku rozszerzenia oferty private banking przez ścisłą współpracę ze szwajcarskim DZ PRIVA-TEBANK Schweiz (dawniej cosba private banking ag).

W opinii zarządu, realizacja przyjętej na 2006 rok strategii, umocni pozycję DZ BANK Polska jako solidnego partnera firm oraz zamożnych klientów indywidualnych, oferującego usługi i produkty najwyższej jakości.