Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2005

Biuletyn zewnętrzny

1. „Inwestor Finansowy” Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej 191,85 pkt

2. „Magazyn Michelin” firmy Michelin Polska 185,25 pkt

3. „Formuła Allianz” firmy TU Allianz Polska 184,30 pkt

maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt

Biuletyn wewnętrzny

1. „Nasza Paczka” firmy Philip Morris Polska 173,90 pkt

2. „Świat Piwa” firmy Kompania Piwowarska 173,70 pkt

3. „iTePe” firmy Telekomunikacja Polska 173,40 pkt

maksymalna liczba punktów do zdobycia: 200 pkt

Biuletyn elektroniczny

1. „Kurier BRE Banku” firmy BRE Bank 135,80 pkt

2. i 3. – nie przyznano.

maksymalna liczba punktów do zdobycia: 170 pkt

Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 jest SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Z SARE korzystają już takie marki jak Media Markt, Premiumclub, Bankier.pl, Siemens i wiele innych.