Wystartował Lastpoint.pl – internetowy pasaż reklamy

2 listopada 2010 w sieci zadebiutował www.lastpoint.pl – platforma transakcyjna dedykowana pracownikom marketingu i reklamy oraz oferentom produktów i usług reklamowych.

Podstawowym celem twórców platformy Lastpoint.pl jest skatalogowanie wszelkiego rodzaju produktów i usług marketingowych oraz powierzchni reklamowych, jak również firm, które je oferują. Sam portal dedykowany jest dla osób decydujących o wydatkach marketingowych w firmach z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Platforma Lastpoint.pl to miejsce, gdzie w łatwy i przystępny sposób można znaleźć i porównać interesujące nas produkty czy usługi marketingowe, a także skontaktować się z ich potencjalnym wykonawcą. Przełoży się to istotnie na oszczędność czasu potrzebnego do wyboru właściwego partnera biznesowego. Marketerzy znajdą tu również całą gamę powierzchni reklamowych w konkurencyjnych cenach. Skatalogowanie oferty sprzedawane są w wariancie ‘Kup Teraz’ oraz w cenach wyprzedażowych typu ‘Last Minute’.

Sporą zaletą portalu jest możliwość prostej i funkcjonalnej komunikacji pomiędzy zlecającymi a oferentami. Wystarczy jeden mail, by wysłać zapytanie do wielu wykonawców naraz. Każdy użytkownik wystawiając jedno zlecenie w Bazie Zleceń otrzyma wiele konkurencyjnych ofert do porównania. Dostępny jest również system oceny kontrahentów, który może być znakomitym źródłem informacji nt danego wykonawcy.

Dla oferentów portal stworzył możliwość nawiązywania kontaktów z nowymi odbiorcami. Zarejestrowane firmy mogą zaprezentować profil swojego przedsiębiorstwa oraz dotychczasowe realizacje poprzez Katalog Firm. Mogą również wystawiać na sprzedaż swoje produkty/usługi na Aukcjach oraz brać udział w przetargach na zapytania ofertowe marketerów (Baza Zleceń). Sekcja Promocja Branży umożliwia im prezentację promocyjnych produktów/usług z ich oferty właściwej grupie docelowej.

Lastpoint.pl to także źródło wiedzy o zmianach i trendach w branży marketingu i reklamy. Sekcja Wiadomości charakteryzować się będzie publikowaniem wyłącznie tych informacji, które zwiększają kompetencje zakupowe użytkowników platformy. Baza Wiedzy, zawierająca słownik pojęć branżowych, monitoring statystyk mediów oraz raporty branżowe zaznajomi użytkowników z najnowszymi trendami czy ofertami z naszej branży. Natomiast Kalendarium będzie informować o zbliżających się wydarzeniach, konkursach i szkoleniach.

Dostęp do funkcji biznesowych platformy będzie całkowicie bezpłatny dla nabywców produktów czy usług na niej skatalogowanych. Autorzy projektu nie przewidują opłat od wystawiających oferty do czasu osiągnięcia tzw. masy krytycznej, czyli regularnego ruchu i komunikacji pomiędzy oferentami produktów czy usług a ich potencjalnymi nabywcami.  

Źródło: Lastpoint.pl