Wystartował Serwis Concierge MultiBanku

Tak jak niedawno informowaliśmy MultiBank wprowadził zmiany do swojej oferty prestiżowych kart kredytowych. Serwis Concierge będzie działał 24 godziny na dobę, umożliwiając zamówienie wielu produktów i usług. Klienci banku będą mogli zlecać zarówno drobne, jak i poważne zadania. Koszty usług pokrywa klient, a MultiBank bierze na siebie kwestie organizacyjne. Za usługę można zapłacić oczywiście kartą kredytową. Jak dla nas, to duża innowacja w ofercie Multi, ponieważ stanowi niewątpliwą wartość dodaną, której ostatnio bardzo brakowało ich produktom. Z tego co podsłyszeliśmy trochę tam im sprzedaż siada, więc nowa usługa powinna trochę pomóc, przynajmniej w tym prestiżowym segmencie. Nie słychać natomiast o jakiś większych zmianach w ofercie KK, które mogłyby przebić te ostatnie, wprowadzone przez Citibank. Ogólnie można uznać, że po zmianach wewnętrznych, związanymi z zawirowaniami personalnymi spowodowanymi przejściem S. Lachowskiego na stanowisko Prezesa BRE, Multi nie może jeszcze wyjść na prostą. Wyniki biznesowe wynikami, ale w tym biznesie liczy się przewaga konkurencyjna. A ta szybko zanika… Nie ma żadnych zmian w dotychczasowych, flagowych produktach, jakoś upadł pomysł powiązania kredytów hipotecznych ze stopą WIBOR i LIBOR, jednym słowem, to co jest traci swoją dotychczasową świeżość. Widać to zwłaszcza w przypadku kart kredytowych. Niby szykowane są jakieś hiciory (całkiem ciekawe), ale patrząc na obecną szybkość wdrożeń, to konkurencja im w tym czasie ucieknie o parę odległości (bo przecież słyszymy o planach konkurencji). Jednym słowem ? zobaczymy co to tam się będzie działo. Naszym zdaniem lepiej jest jednak obecnie wziąć Citi, Millennium lub INGa, niż bawić się z Multi (za te 2,5 zł BPH skreślamy! ;). Jednym słowem pozycja konkurencyjna MultiBanku w karcianym segmencie przez ostatnie miesiące znacząco spadła, a co za tym idzie nie wróżymy im jakiś większych sukcesów.