Wystartowała kampania produktowa UNIQA

Pomyśl, ile można zdziałać razem – ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej UNIQA. Od 5 kwietnia w telewizji i internecie można zobaczyć spot promujący ubezpieczenie komunikacyjne.
fot. Karolis Kavolelis / Shutterstock

Historia opowiedziana w spocie ma podkreślić najistotniejsze korzyści płynące z posiadania dobrego ubezpieczenia komunikacyjnego – ważne zarówno dla klientów UNIQA, jak i wszystkich pozostałych posiadaczy aut. Bez względu na sposób zakupu polisy – u agenta lub przez internet – każdy klient przy zgłaszaniu szkody lub awarii oczekuje tego samego: natychmiastowej reakcji i sprawnej obsługi. Może nią być np. szybka pomoc assistance. Niezależnie od miejsca i okoliczności zdarzenia szybka pomoc może być niezwykle istotna dla klienta. Dlatego w nowej kampanii produktowej został zaakcentowany właśnie ten benefit.

– Kampania produktowa jest kontynuacją kampanii wizerunkowej, która wystartowała 22 lutego, i nawiązywała do połączenia UNIQA i AXA. W nowej odsłonie wracamy z hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem” i ponownie wykorzystujemy podział ekranu – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA. – Nowa kampania wspiera główny cel, którym jest umiejscowienie marki UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce.

Spoty są emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych i  w internecie.

– Po połączeniu UNIQA i AXA będziemy dążyli do tego, aby nasze ubezpieczenia były w gronie najatrakcyjniej wycenionych na rynku, oferowały likwidację szkód na najwyższym poziomie, dawały łatwy dostęp do obsługi oraz szeroki zakres ubezpieczenia. Ostatni element oferty jest dla nas bardzo ważny, dlatego zwracamy na niego szczególną uwagę – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska. – Chcemy przekonać klientów do mądrych wyborów i takiego ubezpieczenia, które z jednej strony będzie atrakcyjne cenowo, a  z drugiej w pełni sprosta ich oczekiwaniom np. po ewentualnej szkodzie. Na tej podstawie chcemy budować zaufanie, wizerunek i reputację – dodaje.

Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Grupa UNIQA jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA* w Polsce. Połączenie prawne towarzystw ubezpieczeniowych i zmiana marki na UNIQA spółek AXA w Polsce (AXA Życie TU, AXA Ubezpieczenia TUiR, AXA Polska, AXA TFI i AXA PTE) nastąpi w najbliższym czasie.

Od 12 lutego 2021 roku Grupa UNIQA w Polsce ma już wspólną stronę internetową pod adresem uniqa.pl.

Źródło: Uniqa