2 lipca Allianz Polska ruszył z nową kampanią marki w internecie. Kampania pokazuje, że życie – podobnie jak pływanie – może być przygodą. Radość z pływania czujemy w pełni dopiero wtedy, gdy nauczymy się dobrze radzić sobie w wodzie. Nie wystarczy jedynie utrzymać się na powierzchni. Podobnie jest w życiu – odpowiednie przygotowanie pozwala maksymalnie wykorzystać to, co oferuje nam życie.
– Dawać ludziom pewność jutra – takie jest przesłanie naszej marki. Solidne fundamenty i dobre przygotowanie wzmacniają poczucie bezpieczeństwa. Wspieramy naszych klientów w osiąganiu tego celu poprzez ubezpieczenia i zarządzanie aktywami. Zwiększamy skalę naszej działalności w Polsce, a więc także naszą odpowiedzialność za przyszłość polskich klientów. Poprzez tę kampanię chcemy dodać ludziom optymizmu w niepewnych czasach, a także odświeżyć naszą markę – mówi Matthias Baltin, prezes Allianz Polska.
Kampania pokazuje zwykłych ludzi oraz sportowców, którzy reprezentują partnerstwo Allianz z Ruchem Olimpijskim i Ruchem Paraolimpijskim. Kampania potrwa do końca lipca.
Globalna kampania, prowadzona w ponad 60 krajach, powstała we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy Amsterdam.
Lokalną adaptację w Polsce wspiera dom mediowy Spark Foundry oraz Ztudio&Burza. Kampania będzie prowadzona w serwisach VoD, YouTube oraz zostanie oparta na działaniach display, rich media i mediach społecznościowych.
Link do spotu:
https://www.youtube.com/watch?v=-mo9ps-Y2V4
Źródło: Allianz Polska