Wystartowała pierwsza ogólnopolska multimedialna kampania reklamowa marki BLIK

Budowa świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie  wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności – to główne cele rozpoczynającej się 2 grudnia 2016 r. multimedialnej kampanii reklamowej  systemu płatności mobilnych BLIK.


System mobilnych płatności BLIK istnieje od lutego 2015 roku. W ciągu kilkunastu miesięcy funkcjonowania spółka skupiała się na rozwoju funkcjonalności produktu oraz budowie sieci akceptacji w poszczególnych kanałach sprzedaży. Etap rozwoju systemu, w którym obecnie znajduje się system BLIK pozwala na rozpoczęcie szerokich działań reklamowych. Kampania, która od początku grudnia komunikowana będzie w mediach ma za zadanie przedstawiać
w prostej formie najważniejsze funkcjonalności BLIKA – szybką wypłatę gotówki
z bankomatu, błyskawiczne przelewy na numer telefonu (P2P) i ekspresowe płatności online.

 

– To dla nas przełomowa chwila, bo po raz pierwszy wychodzimy z informacją o BLIKU do tak szerokiego grona odbiorców. Chcemy dotrzeć do tych użytkowników bankowości mobilnej, którzy jeszcze nie używają BLIKA. Chcemy pokazać jak wygodne i łatwe są płatności, wypłacanie pieniędzy i przelewy w naszym systemie – mówi Grzegorz Długosz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu.

 

Multimedialna kampania marki BLIK będzie emitowana w najbardziej zasięgowych
i precyzyjnie sprofilowanych kanałach mediowych – w telewizji, internecie, social mediach,
a także w wewnętrznych kanałach Banków – uczestników systemu.

 

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Change, a planowaniem
i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. 

 

Link do spotu: https://www.youtube.com/channel/UCNiSe795soA7Leip85Ne-pQ

W tej chwili z BLIKA korzystają klienci Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (oraz Orange Finanse), PKO Banku Polskiego
(oraz Inteligo), Getin Noble Banku i T-Mobile Usługi Bankowe. Po niedawnym wdrożeniu BLIKA w serwisie Allegro można nim płacić w niemal wszystkich sklepach internetowych
w Polsce, wypłacać gotówkę z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów (należących do sieci Euronet, Planet Cash oraz banków-uczestników systemu), dokonywać płatności bezpośrednio na numer telefonu w usłudze P2P ( w tej chwili jest to możliwe w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, Banku Zachodnim WBK, mBanku i PKO Banku Polskim) oraz realizować transakcje w ponad 162 tysiącach terminali płatniczych.  Od momentu, gdy system został uruchomiony dokonano nim ponad 6 milionów transakcji.