Wystartowała Wielka Loteria Bezgotówkowa

Już po raz drugi w tym roku klienci dokonujący płatności kartami Visa i Mastercard mają szansę wygrać wartościowe nagrody w loterii Fundacji Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego. Akcja oraz wspierająca ją wielokanałowa kampania marketingowa zostały przygotowane przez agencję Albedo Marketing. Honorowe patronaty nad loterią objęło Ministerstwo Finansów i Ministerstwo Rozwoju.


Co tydzień elektryczne BMW i3, codziennie smartfon Samsung Galaxy S7, a co godzinę podwójne bilety do Multikina – wszystko o łącznej wartości 1 milina złotych. To nagrody w drugiej tegorocznej edycji loterii, zorganizowanej dla użytkowników kart płatniczych Visa
i Mastercard. W losowaniu nagród weźmie udział każdy posiadacz karty, który w okresie od 18 października do 24 listopada dokona nią płatności na kwotę co najmniej 10 złotych. Warunkiem udziału w zabawie jest zarejestrowanie transakcji na dedykowanej stronie i zachowanie jej potwierdzenia wraz z kartą, którą została wykonana. Każde 10 złotych to jeden wirtualny los, a więc im większa wartość zarejestrowanej transakcji tym większe szanse na wygraną.

Liczymy, że druga edycja loterii spotka się w równie pozytywnym odbiorem konsumentów, jak pierwsza odsłona – mówi Marta Wenzel z agencji Albedo Marketing, organizatora loterii. Atrakcyjne nagrody skutecznie zachęcają do zastępowania gotówki płatnościami kartą
i udziału w zabawie. Upowszechnianie tej formy rozliczeń jest najważniejszym celem Wielkiej Loterii Bezgotówkowej. Cieszymy się, że nasze działanie zostało docenione przez Ministerstwa Finansów i Rozwoju, które objęły loterię honorowymi patronatami –
dodaje.

Loterią wspiera intensywna kampania promocyjna, obejmująca reklamę outdoor (billboardy
i citylighty), spoty radiowe w ogólnopolskich rozgłośniach, advertoriale i reklamę prasową oraz promocję w kanałach social media. Za jej realizację, podobnie jak i organizację loterii odpowiada agencja Albedo Marketing, która zwyciężyła w przetargu ogłoszonym przez Fundację Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego.