Wystartowało Wizerunkowo.com

 Z początkiem października swoją działalność rozpoczęła nowa Agencja Public Relations Wizerunkowo.com i już na starcie skłoniła do debaty o współczesnym PR-ze m.in. Jarosława Kuźniara, Ryszarda Kalisza i Marcina Gruszkę.


Wydarzeniem inaugurującym start Agencji była debata pod hasłem „Od Chrystusa do Lady Gagi”, która przyciągnęła do poznańskiej Concordii Design setki słuchaczy. W samej debacie udział wzięli czołowi przedstawiciele świata mediów, polityki oraz branży PR: polityk – Ryszard Kalisz, rzecznik prasowy Play – Marcin Gruszka, a także Dyrektor Biura Promocji Miasta Poznania – Łukasz Goździor, wydawca Plejada.pl – Magdalena Keler oraz Dyrektor Komunikacji spółki Wizerunkowo.com – Joanna Soroko. Spotkanie poprowadził dziennikarz – Jarosław Kuźniar. Goście spierali się czym jest PR oraz jak należy go wykorzystywać. –Zależało nam, aby pokazać dzisiaj dobrą stronę public relations i udowodnić, że każdy musi dbać o swój wizerunek – nie tylko marki, ale i gwiazdy czy politycy. Emocje to relacje i zadaniem naszej agencji jest wysunąć je na pierwszy plan, pokazać jak ważna jest spójna, dobrze zaplanowana i profesjonalnie poprowadzona komunikacja– podsumowuje Joanna Soroko.

Powstanie Wizerunkowo.com to początek tworzenia wyspecjalizowanych w swoich działaniach spółek grupy Płodni.com. Odpowiedzialna za public relations spółka Wizerunkowo.com w kompleksowy sposób zajmie się komunikacją i relacjami marek z otoczeniem, budując strategię działań promocyjnych.

Wizerunkowo.com